Avatar billede html Nybegynder
15. februar 2001 - 22:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Uddannelse

Jeg syntes det er sjovt at arbejde med hjemmesider, men hvilken udd. skal man vælge hvis det er det man vil. Hvad med en multimedia designer udd. er der nogen der kender den og hvad syntes i om den.
Avatar billede brain Nybegynder
15. februar 2001 - 22:31 #1
Jeg har en kammerat der er Multimedia Designer. Han har startet sit eget firma, og det kører for mesterligt for ham.....
Avatar billede keysersoze Guru
15. februar 2001 - 22:35 #2
Jeg er i gang med at udd. mig som multimediedesigner - og det er nok her du skal vælge din fremtid til så. Men måske også vælge det rigtige sted da der er MEGET stor forskel de forskellige steder. Startede selv på Køge hvilket var en kæmpe skuffelse. søgte om og fik lov til at blive overflyttet til IMMA hvilket er det sejeste!!!

men det er ikke KUN hjemmesider - der er også meget andet i det. Men det er en fed uddannelse!
Avatar billede html Nybegynder
15. februar 2001 - 22:38 #3
det lyder godt, men hvad med udd. i KBH kender i noget til det. Jeg har hørt at det er en ret ny udd. tager den 2 år eller ??
Avatar billede keysersoze Guru
15. februar 2001 - 22:44 #4
2000 var året hvor de første kunne påbegynde denne uddannelse - og den tager 2 år.

det lyder som om at det kun er kbh du vil læse i - men undersøg det lidt nærmere! tag ikke udd. efter hvor du bor; men hvor den er fedest! 2 år er lang tid hvis det ikke er sjovt - også selv om det interessere én!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
15. februar 2001 - 22:52 #5
engang i fremtiden bliver der sgu ALT for mange af dem. det er kun de bedste af de bedste der kan komme til at tjene penge. så vær omhyggelig når du vælger din fremtid, du skal virkelig brænde for det.
Avatar billede parazite Nybegynder
15. februar 2001 - 22:57 #6
keysersoze > IMMA? Hvad er det? Kender du nogen der tager den i Ikast? Just asking... :)
Avatar billede keysersoze Guru
15. februar 2001 - 23:02 #7
IMMA er navnet på en skole hvor man kan udd. sig som MMD.

De har en af de kedligste hjemmesider af de skoler hvor udd. er - men skolen er den klart bedste!
Avatar billede theartist Nybegynder
16. februar 2001 - 11:06 #8
den absolut bedste :-)
Avatar billede keysersoze Guru
18. marts 2001 - 18:49 #9
theartist >> går du på IMMA?
Avatar billede theartist Nybegynder
18. marts 2001 - 23:44 #10
nope men har gjort tidligere...
Avatar billede keysersoze Guru
19. marts 2001 - 01:12 #11
cool! - må man så spørge hvad du laver nu?
Avatar billede theartist Nybegynder
19. marts 2001 - 10:00 #12
Kreativ Internetchef, hvilket ikke siger alverdens andet end at jeg laver en hulens masse websider med en flok dygtige mennesker. Herudover laver jeg nogle kommende portaler i et eget firmaregi.
Avatar billede keysersoze Guru
22. marts 2001 - 00:32 #13
fedt nok...

på skolen har vi allerhel****** travlt lige nu... så jeg har desværre ikke tid til at udvide kendskabet til min ellers store interesse; ASP

men jeg har dog stadig en drøm om at komme ind på netcoders og være udvikler/programmør der :o)