Avatar billede kritt Nybegynder
26. maj 2004 - 15:55 Der er 2 kommentarer

xml dataislands i xhtml til brug på mobiltelefon

Kan det virkelig passe at man ikke kan lave dataislands i et xhtml dokument og se det via nyere mobiltelefon?

Hvis jeg ikke må bruge dataislands, hvordan kommer jeg så i kontakt med de data der ligger i xml dokumentet?
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2004 - 22:20 #1
Så vidt jeg ved skal du bruge wml/wap, da den nyeste version af WAP (2.0 XHTML)som vel egentligt er det du efterlyser, endnu ikke er frigivet.

palau
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2004 - 23:23 #2
Jeg må lige rette mig selv. WAP 2.0 er frigivet.

Svaret på dit problem må være fx XSLT, Java eller ASP eller noget helt 4.

palau