Avatar billede netweawer Nybegynder
15. februar 2001 - 20:56 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

PHP

Jeg har nogle php filer, jeg ved ikke ved der skal til for at abne dem hvad kan det være
Avatar billede blood Nybegynder
15. februar 2001 - 20:58 #1
Du kan skal åbne dem i Notesblok
eller frontpage eller hvad du nu vælger
Avatar billede datix Nybegynder
15. februar 2001 - 20:58 #2
du bliver nødt til at uddybe dit spørgsmål lidt
Avatar billede blood Nybegynder
15. februar 2001 - 20:58 #3
skal = skam
Avatar billede acra Nybegynder
15. februar 2001 - 20:59 #4
Har du wordpaq eller et andet tekst program helst ikke notesblok, men så åben det og vælg \"open\" i menuen og vælg din fil som var det en anden HTML fil, ikke sværere end det...
Avatar billede netweawer Nybegynder
15. februar 2001 - 21:00 #5
det er php3 filer
Avatar billede blood Nybegynder
15. februar 2001 - 21:01 #6
acra

Hvorfor ikke notesblok?
Det er det bedste program til det
Avatar billede blood Nybegynder
15. februar 2001 - 21:01 #7
netweawer

Du kan åbne det i notesblok
Åben notesblok
Vælg filer
Vælg Åben
Find din php3 fil og vælg åben
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. februar 2001 - 21:03 #8
php er programmering i plaintext... altså kan du bruge fra notepad til word at læse filerne i. De er ikke krypteret, scrambled eller på anden måde kodet.

Dog har zend udgivet en compiler. Er du så heldig at være kommet i hænde et sådant script, ja, så er du fucked :) altså kan ikke åbnes med mindre du selv har lavet filen...

Prøv at poste noget kode her, så kan vi på et splitsekund fortælle dig hvad det er !
Avatar billede blood Nybegynder
15. februar 2001 - 21:05 #9
netweawer

Hvorfor har du afvist mig?
Du spørg om hvad man kan åbne php filer i og jeg giver det som den føreste det regtige svar!
Avatar billede blood Nybegynder
15. februar 2001 - 21:08 #10
Halooooo ????
Hvad med at svare mig!
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. februar 2001 - 21:12 #11
blood >> slap dog af :) keep smiling. netweawer fandt ud af hvad han skulle - er det ikke ligesom det absolutte formål ?
Avatar billede htx98i17 Professor
15. februar 2001 - 22:07 #12
ultraedit styrer til det :o)

Det har nemlig også en fin funktion der hedder \"Save to FTP\" ...
Avatar billede acra Nybegynder
15. februar 2001 - 23:53 #13
Notesblok sætter tegn inde mmidt i det hele, og ikke gd til linje skift, belive me, skift til wordpad...

/Mathis
Avatar billede blood Nybegynder
16. februar 2001 - 00:00 #14
acra

Nu har jeg brugt Notesblok i et år til at programere php og har aldrig oplevet noget
så kom igen