Avatar billede doz Nybegynder
26. maj 2004 - 13:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Glemmer adgangskode.

Hej,

jeg sidder her med en af mine venners bærbare computere. Han har oprettet 2 e-mail -adresser på den. Den ene e-mail -adresse skal huske adgangskoden, den anden skal ikke. (Aner ikke hvorfor).
  Desværre gemmer den der skulle gemme adgangskoden ikke denne.

Kender I til sådan et problem?

Håber I kan hjælpe.

På forhånd tak!

Mvh
Doan
Avatar billede jps6kb Novice
26. maj 2004 - 13:21 #1
Nogle gange er det ikke nok at sætte flueben i selve login-boxen, men I skal ind i email konti og egenskaber for den konto og sætte det derinde... aner ikke hvorfor den gør sådan nogle gange, mne Microsoft har sikkert haft en idé med det ??? *G*
Avatar billede doz Nybegynder
26. maj 2004 - 13:28 #2
jps6kb>> Jeg har været inde i egenskaber for konto. Både og skrive adgangskoden og sætte flueben, men det fatter den ikke.
  Fluebenet bliver stående, men adgangskoden er væk.

Meget underligt Microsoft! ??

/Doan
Avatar billede naebet Nybegynder
27. maj 2004 - 17:53 #3
i registrerings databasen skal du fjerne en nøgle "finder den lige" :-)
Avatar billede doz Nybegynder
01. juni 2004 - 12:34 #4
Hey Naebet, har du fundet den nøgle?

/Doan
Avatar billede naebet Nybegynder
10. juni 2004 - 08:39 #5
Beklager ventetiden, men der har været lidt travlt.

Nøglen er
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider]du skal nok tildele tilladelser for at få lov til at slette den.
Avatar billede doz Nybegynder
11. juni 2004 - 10:42 #6
Naebet>> Skal jeg bare slette hele 'Protected Storage System Provider'-nøglen?

/Doan
Avatar billede doz Nybegynder
16. juni 2004 - 12:15 #7
Naebet>> Jeg kan ikke slette 'Protected Storage System Provider'-nøglen eller den mappe der ligger under.

/Doan
Avatar billede naebet Nybegynder
21. juni 2004 - 12:58 #8
Du skal tildele tiladelser til din bruger så kan du få lov til at slette, du skal tildele fuld kontrol.
Avatar billede naebet Nybegynder
24. juni 2004 - 20:26 #9
når du har tildelt tilladelse skal du sætte et flueben i "erstattilladelsesposter på alle underobjekter med de viste poster.....".
Avatar billede naebet Nybegynder
02. august 2004 - 13:36 #10
har du fået det til at virke?
Avatar billede doz Nybegynder
30. december 2004 - 01:04 #11
Nej. :-(