Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
26. maj 2004 - 11:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PHP og MySQL ekspert søges.

Jeg har en hjemmeside, jeg skal lave til et firma. Hvor selve firmaet skal kunne at indtaste nogle oplysninger til en mysql database, hvor deres kunnder så skal kunne komme ind på en hjemmeside ved siden af, og se alle disse oplysninger samt søge i alle felter. Den hjemmeside som kunderne skal ind på skal der være password på, helst 128 bit kryptering. Hver bruger som skal ind på siden skal have sit eget password. Firmaet skal helst have en side, som er nem og ligetil at indtaste samt opdatere oplysningerne.
Selve udstyret ved vi ikke hvad skal være enu, men håber du også kan hjælpe med det, det skal være en server som er SIKKER samt ikke kan miste data, når jeg siger sikker, så er det et krav for Rigspolitiet.

Jeg vil meget gerne have en tilbud, hvad netop du skal have for at lave disse sider, samt opsætning af databasen.

Jeg ønsker at få tilbudet på mail. Så jeg kan sige til bossen, hvad siden kommer til at koste.
Email: Karsten@ravsted.dk

Yderlige spørgsmål enten her eller på email.
Avatar billede kasper.h Nybegynder
26. maj 2004 - 12:25 #1
jeg har sendt en mail.
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
26. maj 2004 - 20:27 #2
Lukker har fået nok henvendelser
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
02. juni 2004 - 19:40 #3
Hej ravsted ..smid lige et svar i denne tråd
http://www.eksperten.dk/spm/504625#rid4643380

så du som fortjent får del i pointene.

Med venlig hilsen Exnatteravnen