Avatar billede dr_faber Nybegynder
26. maj 2004 - 08:44 Der er 3 kommentarer

etc filsystem

Hej jeg sidder med et problem, jeg har fået til opgave at forklare om ect filsystemet, hvor kan jeg finde noget om ect??
Avatar billede riversen Nybegynder
26. maj 2004 - 08:46 #1
du skriver etc i overskriften, ect i spørgsmålet... men mener du mon ext ?
Avatar billede dr_faber Nybegynder
26. maj 2004 - 08:49 #2
ja undskyld det ext
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2004 - 17:41 #3
Hvis du mener ext, så er dokumentationen til Linux-kernen nok det bedste sted at starte. Eller måske hjemmesiden for udvikling af drivere og utils til filsystemet: http://e2fsprogs.sourceforge.net/ext2.html

Og så er det vel også ext2 (eller ext3), da ext har været forældet i al den tid, jeg har brugt Linux.