Avatar billede duckie2 Nybegynder
26. maj 2004 - 08:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ny webshop tak

Hejsa

meget meget simpelt. Da jeg ikke længere har råd til, hver eneste mdr at ligge 300-400 kr for shoppen på www.brandudstyr.dk
derfor søger jeg en ny shop der i designet ligner den gl. så meget som muligt!

Hvad er prisen? Engangsbeløb? Betaling hver mdr? Kom med forslag og tilbud.
Avatar billede steen_hansen Forsker
26. maj 2004 - 08:39 #1
Er den nuværende shop noget du leaser?
Avatar billede duckie2 Nybegynder
26. maj 2004 - 08:44 #2
ja lejer hos www.scannet.dk
Avatar billede steen_hansen Forsker
26. maj 2004 - 08:47 #3
Har du overvejet at lave en i ASP eller PHP?
Avatar billede chnutzen Nybegynder
26. maj 2004 - 08:58 #4
Prøv at smutte ind på www.x-media.dk
Avatar billede keysersoze Guru
26. maj 2004 - 09:13 #5
www.oscommerce.dk / www.oscommerce.com kan du få en open source - altså gratis - som er på et meget højt plan.

Skal du leje en slipper du ikke meget billigere end det for en ordentlig kvalitet.

Vil du betale et engangsbeløb kan du evt få en freelancer til at lave det specielt tilpasset til dig - du kan evt prøve at kontakte mig. mail/msn kim@soze.dk - icq 32036024
Avatar billede thb Nybegynder
26. maj 2004 - 09:30 #6
Hvis du sende en mail hvad det skal kunne osv., så vil jeg godt komme med et engangstilbud :)

Thomas
thb@tdcspace.dk
Avatar billede pfp Nybegynder
26. maj 2004 - 17:05 #7
Send også gerne lidt informationer til mig på peter@votus.dk for et uforpligtende tilbud.
Avatar billede blach Nybegynder
26. maj 2004 - 17:18 #8
Jeg kan også kontaktes på rbg@rasmusblach.dk for en pris.
Avatar billede xmas Nybegynder
14. juni 2004 - 23:26 #9
Har du hørt om DubLi ??
Meget advanceret shopping løsning for mindre end 400,- kr. pr. år, og så får du tilmed markedsført dine produkter i hele verden...
Læs mere på www.dubli.com eller kontakt mig for yderlig information på post@th-design.dk

MVH. Thomas Hansen
Forhandler ID 385
Avatar billede keysersoze Guru
30. juli 2004 - 12:59 #10
lukketid?
Avatar billede duckie2 Nybegynder
30. juli 2004 - 17:25 #11
jep