Avatar billede nitro_xx Nybegynder
15. februar 2001 - 18:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

COUNTER STRIKE!!!!!!!!! 2 FORSØG

Jeg har fornylig fået fastpris interent på min computer, men når jeg nu vil ind og spille CS går der ikke lang tid før min computer fryser... Hvad kan problemet være???
Avatar billede seider Nybegynder
15. februar 2001 - 19:28 #1
at du mister forbindelsen, det kna være at du skal åbne et program der er beregnet til at holde forbindelsen åben ved brug af HTTP / port: 80

ellers er der for lidt info...

/* seider */
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
15. februar 2001 - 19:54 #2
Jeg er ikke klar over om det er forbindelsen, men min computer FRYSER, og så er der kun RESET knappen tilbage......
Kan jeg have browsewren åben???
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
15. februar 2001 - 20:00 #3
cbcw
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
15. februar 2001 - 21:23 #4
HVOR KAN JEG SKAFFE ET SÅDAN PROGRAM?
Avatar billede giggs11 Nybegynder
15. februar 2001 - 22:56 #5
Da jeg spillede CS skete det også for mig... (Med Get2Net) Men så prøvede jeg at lade indpakken og  browser stå åben, imens jeg spillede, og det hjalp!

/Giggs11
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
16. februar 2001 - 11:34 #6
Indpakken?????? Hvad er det?
Avatar billede giggs11 Nybegynder
16. februar 2001 - 11:46 #7
Ups... Indbakken
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
16. februar 2001 - 16:33 #8
Hmmm! Har forsøgt og det hjælper 0