Avatar billede aske000 Nybegynder
26. maj 2004 - 00:23 Der er 5 kommentarer

Server-problem

Hej.

Jeg har lige flyttet mine forældres to mailadresser fra et mailhotel til at andet - og det har jeg også gjort med mine egne uden problemer.

Men med disse to går det knap så glat - Ca. hver tredje gang Outlook Express tjekker om der er ny post kommer den med fejlen 0x800CCCDD0 - eller noget i den retning - som går ud på at enten har jeg nætværksproblemer eller også er der fejlpå serveren.

Men det er hen i vejret, for på min pc brokker Outlook sig ikke hvis jeg sætter dem op der.

Men når jeg taster de to mailadresser ind i Outlook (på mine foræældres pc) begynder den eksisterende pop-konto goså at brokke sig.

MEN jeg kan ikke umiddelbart slette programmet (for at installere det igen) - har prøvet tilføj/fjern windows-komponenter og at slette det manuelt, men når jeg "tilføjer" det igen er kontierne der stadig og det er problemet også.

Jeg er bag en Router, men det var ikke noget problem før og det er det heller ikke for min egen pc og mailadresser (som i øvrigt ligger på samme mailhotel).

Hvad skal jeg gøre det er pisse irriterende for mine forældre???
Avatar billede the_email Nybegynder
26. maj 2004 - 00:31 #1
Prøv først at fjerne ALLE postkonti fra dine forældres computer, genstart den og tilføj så de relavante.
/TheEmail
Avatar billede aske000 Nybegynder
26. maj 2004 - 01:28 #2
Hjalp ikke.

Der har hele tiden været tre mailadresser på mine forældres pc - men efter jeg har flyttet to af dem over på et nyt webhotel, er Outlook beyndt at klage.

Alle tre emailadresser virker upårklageligt hver for sig på mine forældres computer - og alle tre emailadresser virker også fint sammen på min egen computer.
Avatar billede oz3tl Nybegynder
04. juni 2004 - 00:05 #3
Hej jeg sad lige og læste dette ? og bag efter faldt jeg over dette ? http://www.eksperten.dk/spm/504015 og deri så det ud til at løsningen måske gemmer sig.
m.v.h.
tlv
Avatar billede aske000 Nybegynder
04. juni 2004 - 08:24 #4
Nej det er ikke det problem jeg har.
Avatar billede oz3tl Nybegynder
07. juni 2004 - 09:05 #5
Nej men jeg syntes de 2 ? lignede hinanden.
m.v.h.
tlv