Avatar billede thomas86 Nybegynder
25. maj 2004 - 22:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Køb af Billige DVD skiver

Hej.

Jeg ved at det er billigst at købe sine DVD'er i udlandet, men er der nogen der kan hjælpe med nogle firmaer, hjemmesider el. lign.

Jeg fandt nogle Princo DVD-R skiver i tyskland og hvis der er nogen der har testet, ved i så om de er gode?
Avatar billede allan.k Nybegynder
25. maj 2004 - 23:00 #1
Jeg plejer at handle her:

http://www.nierle.de/

Og siden fås også på dansk.

Allan
Avatar billede thomas86 Nybegynder
25. maj 2004 - 23:03 #2
Kan du anbefale nogen, og hvad er evt. forskellen på DVD-R og DVD+R
Avatar billede norbert Nybegynder
25. maj 2004 - 23:06 #3
www.gromit.dk
Der er idag ikke den store forskel.
Men - for guds skyld, eller nærmere for din egen - køb ikke princo. Pris og kvalitet hører sammen. Køb kvalitetsskiver, de virker hver gang. Jeg bruger verbatim, men de hører også under de dyreste (10 kr., det er sgu da billigt)
Norbert :-)
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2004 - 23:14 #5
DVD-R og DVD+R er 2 forskellige formater, køb det som din brænder kan klare (DVD+R er ved at få overtaget)
Avatar billede thomas86 Nybegynder
25. maj 2004 - 23:14 #6
Tak skal du have. Og tak for rådet om Princo... På Nierle.de siger de i kommentarerne også at Princo er noget l*rt.

Vil du have pointene, så svar lige ;D tak for hjælpen...
Avatar billede norbert Nybegynder
25. maj 2004 - 23:16 #7
Jamen så svarer jeg da - og held og lykke. Og gør som george bush siger, køb det som din brænder understøtter. Det er som regel dem som kører bedst :-)
Norbert :-)
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
25. maj 2004 - 23:20 #8
Der er også lige http://www.bigpockets.co.uk/ her plejer jeg at købe og har altid været tilfreds. Som Norbert siger hold dig fra Princo!!!!
Avatar billede thomas86 Nybegynder
25. maj 2004 - 23:52 #9
Tak for den med Bigpockets. Jeg fandt nogen helt ned til 3,54 DKR 4,7 GB DVD-R 4x og inkl. DVD case.

Helt vildt.

Tak for hjælpen
20. juni 2004 - 22:16 #10
Jeg vil da bare lige sige, at jeg efterhånden har brændt en del Princo-skiver og har ikke haft problemer med dem efter at jeg opdaterede min brænder med nyeste firmware. Jeg har en Plextor PX-708A brænder.
Avatar billede edbsmeden Nybegynder
16. juli 2004 - 00:25 #11
Princo fejler ikke noget funker fint med Pioner. Plexter og nu også med en Nec 2510A så la bare vær med at hakke på dem, har aldrig lavet en fejl "barelige"
Avatar billede norbert Nybegynder
16. juli 2004 - 00:31 #12
http://www.digitalfaq.com/media/dvdmedia.htm
Du kan prøve at kigge lidt på denne side. Så kan du sikkert se, i hvilken gruppe, princo kvalitetsmæssigt ligger i.
Men det er da rart at du kan få dem til at fungere. Men jeg indrømmer, jeg turde ikke.
Norbert
\|/
c",)
-|-
/ \
(tegnet af ullesan)