Avatar billede getline.dk Nybegynder
25. maj 2004 - 21:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

tal over internettet

hejsa alle sammen håber det er der rigtige sted jeg poster dette !
jeg har hørt at der skulle være et progam hvot man kan ringe fra pcen til en "normal"fastnet" telefon gratis !
det skulle hedde noget hem at snooks eller sådan noget håber er en der kender noget til det !
Avatar billede miss-g Seniormester
25. maj 2004 - 21:21 #1
Er det skype du tænker på? Men tror nu ikke det kan ringe til fastnet telefoner..
Avatar billede miss-g Seniormester
25. maj 2004 - 21:22 #2
Nope - Skype kan ikke: http://skype.spontek.dk/
Avatar billede staal Praktikant
25. maj 2004 - 21:23 #3
Det er www.skype.com - de reklamere med at de snart er klar, men ikke gratis til fastnet, det kommer til at koste et mindre beløb.
Men pc til pc er fortsat gratis
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2004 - 21:25 #4
Jeg har fundet et link med en oversigt over IP-telefoni:

http://telefoni.spontek.dk/pc2phone.htm

Det er dog ikke gratis, men MEGET billigt hvis du ringer til udlandet :-)
Avatar billede getline.dk Nybegynder
25. maj 2004 - 21:30 #5
hummm ! i har sikkert ret sorry
jeg kan  kun give en af jer point ! hvad skal jeg gøre her  ?
Avatar billede staal Praktikant
26. maj 2004 - 11:35 #6
Du skal give dem til corholio - det var et bedre svar end mit :-)