Avatar billede dgr Nybegynder
25. maj 2004 - 21:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

.ram fil til .mp3 fil

Hej,
jeg kan ikke afspille .ram filer hvordan laver jeg dem om til .mp3 ?? Eller finder en måde jeg kan afspille dem på ??
Avatar billede steffansp Nybegynder
25. maj 2004 - 22:01 #1
luk det her spørgsmål, man må ikke have 2 af samme slags.... Du har jo fået svar på den anden
Avatar billede tripox Nybegynder
10. september 2005 - 23:00 #2
http://www.regnow.com/softsell/visitor.cgi?affiliate=29246&action=site&vendor=9655&ref=http://www.flydownloads.com/download/audio/rmtomp3_tom.exe
Jeg har ikke prøvet den men tror den virker.. På hjemmesiden stod der bla.:
# Support convert RAM to MP3.
# Support convert RAM to WAV.
# Support convert RM to MP3, WAV.
# Support convert RMVB to MP3, WAV.
# Support convert RA to MP3, WAV .
# Support Batch convert RA RMVB RM RAM to MP3 WAV.
# Extract Audio from Real Video files RA RMVB RM RAM to MP3 Files.

Håber det kunne bruges :)
Mvh. Mathias Larsen
Avatar billede tripox Nybegynder
10. september 2005 - 23:02 #3
Hvis softwaren er fyldt med spyware, virus olign. tager jeg INTET ansvar..
Avatar billede tripox Nybegynder
10. september 2005 - 23:02 #4
Men det regner jeg heller ikke med :D
Avatar billede tripox Nybegynder
15. februar 2006 - 13:13 #5
Hvad med points? :S