Avatar billede the_saint Nybegynder
25. maj 2004 - 20:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

.NET - Kan ikke starte program

Jeg har lavet et program i VB.NET, hvilket kører fint på min egen maskine, men lige så snart det skal køres på en anden maskine kan det ikke starte.
www.calico-jack.dk/fejl.JPG <- fejlbeskeden...

Så jeg prøvede at installere Visual Studio .NET på computeren.. Men så starter det perfekt..

.NET Framework 1.1 ER installeret..
Avatar billede khs1a Nybegynder
25. maj 2004 - 20:50 #1
Hvad sker der hvis du laver et installations program til projektet?
Avatar billede the_saint Nybegynder
25. maj 2004 - 21:33 #2
Hvordan gør jeg det?

Jeg har prøvet at smide alle vb*.dll filerne over på den anden maskine, virkede ikke.. (system32)
Avatar billede the_saint Nybegynder
27. maj 2004 - 18:43 #3
Hmm lukker...
Avatar billede burningice Nybegynder
02. juni 2004 - 22:01 #4
well.. fejlen tyder på at frameworket enten ikke er installeret, eller ikke installeret korrekt. Det kan være at installationen af VS.Net har rettet en evt. fejl så dit program kunne køre.
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
23. juni 2004 - 12:14 #5
Husker du at Release istedet for at Debugge?
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
23. juni 2004 - 12:15 #6
Når du bygger altså.