Avatar billede hjml Nybegynder
25. maj 2004 - 20:07 Der er 7 kommentarer

shop hvor der ikke er mulighed for at betale med DK-kort

Hej med jer!

Søger en shop hvor der ikke er mulighed for at kunne betale med DK-kort eller ligne man skal bare kunne se hvad produktet også når man har valgt sine produkter kan man så komme til en "kasse" hvor man bekræfter sin bestilling via mail...er det noget der er lavet eller muligt at lave ?

/hjml
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
26. maj 2004 - 00:12 #1
for at du ikke for et svar så vil jeg lige sige at det er ikke noget du for gratis men du skal være meget heldig hvis du finer et gratis eller hvis der er en der vil give dig det gratis
Avatar billede dennismp Nybegynder
26. maj 2004 - 00:20 #2
Svar: Ja det er lavet - og ja det er muligt at lave.

Søg på sf.net, freshmeat, hotscripts, php.resourceindex.com etc.. Der findes mange shops af svingende kvalitet.
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
26. maj 2004 - 00:23 #3
ja "dennismp"hvis man giver at lede efter dem
Avatar billede dennismp Nybegynder
26. maj 2004 - 00:33 #4
Det er jo tit problemet.

Men stregt taget har jeg besvaret hans spørgsmål med den første linje. Så jeg venter på mine points :-)
Avatar billede hjml Nybegynder
26. maj 2004 - 09:02 #5
Problemet ligger i at allee dem som jeg henter har paypal eller ligene til betaling..så ved ikke hvad jeg skal søge efter
Avatar billede dennismp Nybegynder
26. maj 2004 - 21:59 #6
De fleste shops supportere ikke DK-kort - da danmark er et lille land. Omvendt, tror jeg ikke det er særlig svært at disable et betalingsmodul, hvis det endelig er.

eCommerce kan ihvertfald ændres uden større problemer til det ønskede.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
27. maj 2004 - 00:23 #7
Jeg bruger nopcart som kan findes her: http://www.nopdesign.com/
Direkte link til download: http://www.nopdesign.com/freecart/nopcart.zip
Der er en del sider der bruger dette script her: http://www.nopdesign.com/freecart/

Dette script er meget nemt at tilrette så det passer til din side og understøtter en del sprog bl.a dansk.