Avatar billede psyrex Nybegynder
25. maj 2004 - 19:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køb af 3D chat i kroner.

Hej, dem som har en 3D chat og som sælger den for omrkring 10-50.000 kr., kontakt mig på MSN: pzyrex@yahoo.dk
Avatar billede punnishment Nybegynder
25. maj 2004 - 21:10 #1
han er en fusker!
Han prøvede at få mig til at installere en såkaldt "ASPnotepad.exe" og "PHPnotepad.exe", som skulle være en notepad hvor man kunne se resultatet af sine koder straks. Problemet er bare at begge filer fylder 45kb!!! Så det kan sagtens være en virus eller en fil der giver ham adgang til din computer!
Avatar billede cdc Novice
26. maj 2004 - 00:41 #2
keylogger ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. maj 2004 - 10:59 #3
google finder intet på hverken det ene eller det andet program og i øvrigt skal psyrex slet ikke bekymre sig om hvordan eller hvorledes man laver sine ting.

http://www.eksperten.dk/spm/501564

Det er formodentligt noget fusk han selv har lavet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. maj 2004 - 11:03 #4
http://www.eksperten.dk/spm/502473 - Han gik tydeligtvis op i pris - der er noget meget slemt fusk her...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. maj 2004 - 11:06 #5
Avatar billede psyrex Nybegynder
26. maj 2004 - 13:15 #6
Hold nu kæft, ingen beviser så luk røven.. I skal fandme ikke beskylde mig.. I tror fandme i er politi!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. maj 2004 - 14:01 #7
Du har vidst bevist din uærlighed nok og så spar lige på gloserne hvis ikke du kan finde bedre formuleringer.
Avatar billede korfits Nybegynder
06. juni 2004 - 10:24 #8
LOL 10-50.000 og så skal man kontakte ham på en msn.