Avatar billede theselfimages Nybegynder
25. maj 2004 - 17:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth problem på Latitude D800

Jeg har netop købt en Latitude D800, men kan ikke få Bluetooth forbindelsen til at virke. På processlinjen ses network ikonet for Bluetooth med et rødt kryds over:

"Bluetooth Network"
A network cable is unplugged

(øh!.. nu er der jo ik' lige kabler til Bluetooth forbindelser!?)

Nogen der ved hvordan jeg kan få tilsluttet selve Bluetooth forbindelsen?
Avatar billede paaskeland Nybegynder
26. maj 2004 - 13:52 #1
Latitude D800 er en laptop fra Dell ikke sandt? Når den viser Bluetooth (bt) ikonet med rødt, er det som skriver, fordi din bt ikke er sat til. Jeg går ud fra, at din bt sidder inden i din Dell. Derfor kan det være fordi du ikke har installeret driverne til dit bt. Tjek evt. de cd-rommer, der er fulgt med din Dell og så om der skulle være nogle driver der på.
Avatar billede theselfimages Nybegynder
03. juni 2004 - 23:16 #2
Men alle drivere ER installeret!
Avatar billede kox Nybegynder
29. juni 2004 - 18:28 #3
fandt du ud af det? jeg har nemlig også problemer...
Avatar billede theselfimages Nybegynder
29. juni 2004 - 19:52 #4
Næh! har slået Bluetooth helt fra. Bruger det ikke til noget alligevel.
Avatar billede theselfimages Nybegynder
06. juli 2004 - 23:33 #5
Spørgsmålet lukkes
Avatar billede beduin Nybegynder
10. august 2005 - 02:34 #6
Hvis du ikke har fået det til at virke så skyldes det måske at du ikke har tændt for din bt. På mange laptops er der mulighed for at tænde og slukke for bt enheden. Den skal være tændt og driverne install. så virker det.

PS. ved godt spørgsmålet er lukket.