Avatar billede stefanoj Nybegynder
25. maj 2004 - 16:52 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Opkobling til internettet via infrarød port på mobil

Jeg har en bærbar med infrarødt link. Så er det jeg tænkte om det måske er muligt at komme på internettet via en mobil som også har infrarød link. Hvis ja hvordan så ??
Avatar billede mtholm Nybegynder
25. maj 2004 - 16:56 #1
du skal lave en opkaldsforbildelse... du kan sikker finde svare hos din udbyder af mobiltelefoni... ved man kan med de fleste :-)
Avatar billede stefanoj Nybegynder
25. maj 2004 - 17:17 #2
hvad hvis man har orange kan det så lade sig gøre...?jeg kunne ikke lige finde noget på deres hjemmeside.
Avatar billede mtholm Nybegynder
26. maj 2004 - 09:04 #3
Jeg arbejder som it-ansvarlig i en virksomhed, hvor vi før havde orange... det virkede fint.

prøv at se her http://orangeerhverv.dk/produkter/mobildata/officeonthemove/opsaetning/

hvis nu din mobil ikke er på listen, kan du måske bruge det alligevel, ellers så ring til dem.
Avatar billede stefanoj Nybegynder
26. maj 2004 - 09:50 #4
thanks!!
Avatar billede mtholm Nybegynder
26. maj 2004 - 10:05 #5
jamen selv tak.. vil du ikke acceptere ? :-)