Avatar billede smqlf20 Nybegynder
25. maj 2004 - 15:31 Der er 4 kommentarer

hjælp til lysstyrken

jeg har et meget stort problem..
jeg har lige købt en tft fladskræm (medion 17").. men jeg skal selv sidde og justere på lysstyrken... det kan da ikke være rigtigt.. der må da være noget i windows xp som selv kan justere det.. for når jeg sidder og spiller kan det lige pludsigelig være for mørkt.. og så når jeg er færdig med at spille så går jeg på msn så kan jeg næsten ikke se hva de andre skriver til mig.....
Avatar billede aleq Juniormester
25. maj 2004 - 15:57 #1
højreklik på skrivebordet > egenskaber > (fanen indstillinger) > avanceret > (fanen hvor der står hvad dit grafikkort hedder) > (til venstre er der en menu) farvekorrektion og der kan du justere lysstyrke, kontrast og gamma

Mvh

  -Aleque
Avatar billede smqlf20 Nybegynder
25. maj 2004 - 19:20 #2
det er jo det jeg ikke ville....
det må da være noget som det selv kan justere det..??
Avatar billede godfucker Nybegynder
25. maj 2004 - 23:15 #3
Du mener at det skal justere sig selv efter det du laver..
Avatar billede aleq Juniormester
26. maj 2004 - 08:23 #4
så kan jeg ikke hjælpe dig - prøv evt at læse i manualen eller søge på google efter "adjust" "gamma" "dark" eller noget :)