Avatar billede a330 Nybegynder
25. maj 2004 - 15:11 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

grafiker søges til logo og laout ideer!

Mangler verdensmesteren i logo produktion (hmm.. mindre kan også gøre det)
nystartet webdesigner ønsker kontakt til logomesteren, som på freelance basis kan levere logoer og layout ideer..?

hilsen A330
email: kap@os.dk
Avatar billede maiden Nybegynder
25. maj 2004 - 16:15 #1
Hej
Jeg har fået lavet logo hos dette lille firma med stor succes og tilfredshed

reklame teknik
gl. essendrup
Hadstenvej 6
8870 Langå
tlf. 86468802
mob. 20770928

mhv.
maiden

Bare sig hun fornyligt lavede til et lille vinfirma!!!
Avatar billede cozey Nybegynder
25. maj 2004 - 18:45 #2
Hvis du er webdesigner hvorfor så søge en til at lave layou idéer????.... lyder mærkeligt
Avatar billede maiden Nybegynder
25. maj 2004 - 19:09 #3
Jeg er ikke webdesigner, har et vinfirma, hvor de har hjulpet mig med mit logo og du skrev du manglede nogen til det og jeg er meget tilfreds!!!
Avatar billede a330 Nybegynder
25. maj 2004 - 19:10 #4
hvad er det der lyder mærkeligt..?
søger bare en som er god til at lave logoer......
jeg kan også kalde mig en "grøn webdesigner" hvis du får det bedre af det!!
Avatar billede a330 Nybegynder
25. maj 2004 - 19:11 #5
maiden kik lige på afsenderen...
Avatar billede maiden Nybegynder
25. maj 2004 - 19:37 #6
Hey ved det, så det først bagefter, nåja har gjort mig selv til grin før så hvorfor ikke....
Avatar billede bill20 Nybegynder
25. maj 2004 - 21:15 #7
Hej
Hvorfor ikke bruge alle os her, på "Experten" hver gang du mangler et logo???
Mvh.
*Bill
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2004 - 21:40 #8
Det lyder da godt nok at have en fast aftale med nogen synes jeg. Så hvis man finder en der er god, så er man sikker på at have en fornuftig mand/kvinde at trække på.
Avatar billede a330 Nybegynder
25. maj 2004 - 22:11 #9
det har været dejligt, med responsen på mit indlæg har fået nogle seriøse henvendelser, så lukker nu tak til alle...