Avatar billede jps6kb Novice
25. maj 2004 - 14:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Dokumentation for HTML og CSS

Er der ikke et sted hvor man kan finde en liste over CSS "koder" ligesom man på w3c.org kan finde til HTML ?
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2004 - 14:11 #1
Avatar billede tomat-ketchup Nybegynder
25. maj 2004 - 14:12 #2
http://www.w3schools.com/css/default.asp kan du finde en masse om CSS
Avatar billede roenving Novice
25. maj 2004 - 14:19 #3
Avatar billede tubber Juniormester
25. maj 2004 - 14:25 #4
Eller også er der http://www.html.dk
Avatar billede jps6kb Novice
26. maj 2004 - 08:42 #5
roenving -> Præcist det jeg ledte efter... smider du et svar ;)

Andre -> Tak for deltagelse, men det var ikke tutorials jeg ledte efter... :)
Avatar billede roenving Novice
26. maj 2004 - 15:00 #6
Velbekomme '-)
Avatar billede olebole Juniormester
27. maj 2004 - 02:06 #7
<ole>

george_bush_er_satan >> Ikke fordi, jeg umiddelbart er uenig med budskabet i dit brugernavn, men det ville være ret hensigtsmæssigt, om du ændrede det.

For det første virker det temmelig infantilt, at du ikke er i stand til at holde skæg for sig og snot for sig.
For det andet hører den slags politiske og/eller religiøse budskaber ikke hjemme i et forum som dette.

Der er mange måder at starte krige på. Bush har sin - men du er såmænd ikke meget bedre, når du på den måde tigger og beder om politisk konfrontation.
Hvis du vil vise, du er et tænkende individ, der er imod upassende politiske provokationer og konfrontationer, burde du ændre dit brugernavn - og så henlægge dine politiske aktiviteter til politiske fora ... og måske vælge en lidt mere velartikuleret metode  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
27. maj 2004 - 02:08 #8
... og kommentaren på dit mini-site:
  "FUCK DEM DER SIDDER OG TUDER FORDI JEG IKKE PASSER IND I DERES VERDEN!"
vidner vel heller ikke om den store fredslyst - eller begavelse.
Avatar billede roenving Novice
27. maj 2004 - 02:09 #9
Ja, ja, vi har jo før skændtes med el_barto/george_bush_er_satan, og kommer sikkert til det igen !-)
Avatar billede olebole Juniormester
27. maj 2004 - 02:10 #10
Hmmmm ... el_barto ...?!??!!! Det var dog skuffende!
Avatar billede roenving Novice
27. maj 2004 - 02:11 #11
Tjah, min erindring er da også, at det har været flere diskussioner end skænderier *G*
Avatar billede roenving Novice
22. juni 2005 - 15:41 #12
Hurra, nu kommer der zq mails !-)

-- tak for point ;~}