Avatar billede koldborg Nybegynder
25. maj 2004 - 13:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

email /sms

Kan man få sin outlook 2003 til at give besked om ny mail på sms
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2004 - 14:01 #1
Hmm... det kræver i første omgang at du har adgang til en sms gateway.
Så skulle det være muligt. Men der er nok ikke mange private der har adgang til sådan en fætter.
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. maj 2004 - 14:06 #2
Du kan ikke bare sætte din telefon op til at hente mailen!? du kan jo bare nøjes med at hente teksten og ikke de eventuelle vedhæftelser, eller bare emnet, eller lign!?
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2004 - 08:41 #3
Måske du skulle overveje en løsning som denne her: http://www.smsbusiness.dk/products.php?type=mail
Avatar billede sms4all Nybegynder
03. juni 2004 - 21:03 #4
Det er faktisk ikke særligt dyrt med en SMS gateway. Hvis du køber en mail-gateway koster det mellem 10 og 20 øre pr. besked. Så sætter du din outlook op til at sende mailen videre til tlf@smsgateway.com hvor smsgateway er navnet på gatewayen. Prøv at se på http://www.suresms.com/products/suresmshosted. Men, det kræver at din outlook er online og synkroniserer jævnligt med dit "posthus".
Avatar billede Mohrak Nybegynder
03. december 2009 - 21:34 #5
Fik du det løst ?

Ellers prøv at tilmelde dig SMS Techs service hvor du kan sende og modtage sms med dit mailprogram.

Du kan tilmelde dig her www.smstech.dk/tilmelding.html

Det gratis at afprøve (50 sms). Priser er også på sitet - men det er kun for virksomheder - ikke private.