Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2004 - 11:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjerne ICQ4 og NAVs shell integration.

Hej eksperter.

Jeg synes det efterhånden er blevet helt normalt for de poplære softwareproducenter at integrere deres programmer i alle kroge af ens os.

Programmer som WinRAR, winAMP, Norton AntiVirus, ICQ, osv, popper op de mest irriterende steder ved installation.

I din start menu, i den faste del af "programmer" menuen, men aller-aller værst, når du højreklikker på tilfælige filer eller din start-knap!

De fleste gange lykkes det mig at finde en setting gemt væk langt inde i et programs preferences, der deaktiverer "add to RAR_archive" når man kigger på den menu der kommer, når du f.eks. højreklikker på din start menu.

Hvis alle programmer gjorde sådan, ville ens højreklik-menu jo snart strække sig ud over det skærmen kan vise! :)

Desværre har jeg ikke kunne finde noget sted at ændre denne indstilling i Norton Antivirus og ICQ4 - så når jeg højreklikker på min start knap står der stadig:

Open
Explore
Search
-
ICQ Lite - send to user ->
-
Scan with Norton Antivirus
..

Nogen der ved hvordan de fjernes?

På forhånd tak,
Pacroon.
Avatar billede psyrex Nybegynder
25. maj 2004 - 19:22 #1
Det jo mig som har addet dig alle gangene, pacroon :P
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2004 - 02:36 #2
Aner ikke hvad du taler om.
Lukker.