Avatar billede lsimony Nybegynder
25. maj 2004 - 10:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Låste celler i en tabel i Word

Hej Alle sammen

Jeg har brug for at låse nogle celler i en tabel i Word, således at de låste celler ikke kan benyttes til indtastning. Det skal så være muligt med tabulator at springe fra celle til celle, og dermed kun skrive i de udvalgte celler.

Hvordan gør jeg dette.

Hilsen

Lars
Avatar billede rvm Nybegynder
25. maj 2004 - 11:24 #1
Du kan ikke låse celle i word, men du kan indsætte formularfelter i de celler som der må skrives i og derefter låse hele dokumentet.
Avatar billede lsimony Nybegynder
25. maj 2004 - 13:35 #2
Mange tak

Lars