Avatar billede mjanum Nybegynder
15. februar 2001 - 15:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Se hvad der er i et Long text felt

Jeg har en tabel, med en kolonne. Når jeg forespørger på denne kolonne, returnerer Enterprise manager og query analyzer bare følgende:

<Long text>
bf lfl lf lrrlrll rrll rl lang tekststreng

Jeg ved der er data i alle 3 rækker, hvordan ser jeg hurtigt og ledt disse data ??

Avatar billede krisballe Nybegynder
20. februar 2001 - 23:29 #1
Hej
Hvilken type er den kolonne af ?

krisballe
Avatar billede mjanum Nybegynder
24. februar 2001 - 15:31 #2
Jeg fandt selv en udvej. I Query analyzer under options, kan det sættes hvormange tegn den skal returnere sættes denne op, returneres long text feltets værdi

Ellers kan man bygge en asp side og hente værdien ud. Jeg kilarede mig dog med den første.