Avatar billede larsbaun Nybegynder
25. maj 2004 - 08:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

struktur ala eksperten bare flottere layout

Er der nogen der kender et sted med samme mængde indhold som eksperten dvs. samme antal grupper , undergrupper , svar osv.
men bare med et anderledes og gerne flottere layout.

Dette sprøgsmål går kun på hvordan man grafisk kan vise en så stor mængde data på en grafisk flot måde.

Er i tilfredse med layoutet her på eksperten eller har i nogle ide`er til hvodan man evt. vil kunne forbedre det uden at miste overskueligheden.
Avatar billede miss-g Seniormester
25. maj 2004 - 12:58 #1
Kender vist kun Kandu:
http://www.kandu.dk/
Avatar billede bb_maze Nybegynder
25. maj 2004 - 13:32 #2
Der er også denne, men den er nok lige så overskuelig som eksperten: http://www.i-know.dk/forum.php

Men jeg synes nu at det er nemt nok at finde rundt på eksperten, dog er der ikke noget super flot grafik, men det gør mig ikke noget da det bare ville tage længere tid og loade siderne.

Hygge
Avatar billede larsbaun Nybegynder
01. juni 2004 - 08:07 #3
Havde håbet på flere svar, men tusinde tak for hjælpen begge 2.
Jeg giver pointene til miss-g da hun svaret først !.