Avatar billede mhv Praktikant
24. maj 2004 - 23:12 Der er 14 kommentarer

Lyst til at velligeholde portal

Da jeg er et portal som jeg ikke i lang tid har haft tid til, vil jeg hører om nogen kunne have lyst til at opfriske det.

Det eneste jeg kan give for det er reklame plads + glæden.

Da det gik bedst var der ca 300 besøgende/dag men er nede på 40besøgende/dag nu.

Så har du lyst til at administrer et webportal, så er her muligheden. jeg skal nok hjælpe med php/mysql hvis der er brug for det.
Avatar billede whyme Nybegynder
25. maj 2004 - 00:15 #1
kan man se link?
Avatar billede mhv Praktikant
25. maj 2004 - 07:23 #2
Avatar billede korfits Nybegynder
06. juni 2004 - 10:38 #3
hvad der det for en portal ? jeg kunne godt være interesseret.
Avatar billede mhv Praktikant
06. juni 2004 - 16:52 #4
prøv det link lige over dit svar korfits
Avatar billede korfits Nybegynder
06. juni 2004 - 18:26 #5
hehe takker.
Avatar billede korfits Nybegynder
06. juni 2004 - 18:27 #6
Hvor meget aarbejde ligger der i at velligeholde den ?
Avatar billede mhv Praktikant
06. juni 2004 - 19:02 #7
korfits>> det er jo op til den der, kommer til det, men jeg kan fortælle jeg desværre ikke har haft tid til at opdataere links på den, i ca. 2 år. og hvis du har nogle gode ideer til links kategorier, ja så er der nok at se til.
Avatar billede rpgnerd Nybegynder
18. juni 2004 - 14:38 #8
kunne da også godt være interesseret... Korfits, hvad med at vi går sammen om det...
Avatar billede mhv Praktikant
20. juni 2004 - 17:51 #9
rpgnerd du kan skrive til mig hvis du ikke har fået kolde føder. links@mhv.dk
Avatar billede korfits Nybegynder
20. juni 2004 - 19:16 #10
rgnerd: Det kan vi da måske godt finde ud af.
Avatar billede korfits Nybegynder
20. juni 2004 - 19:18 #11
rgqnerd: du kan eventuelt lige skrive til min mail, daniel@korfits.com
Avatar billede mhv Praktikant
30. juni 2004 - 15:07 #12
ser ikke ud til der er nogen som kunne have interesse.........
Avatar billede korfits Nybegynder
30. juni 2004 - 15:38 #13
Hvor meget inflydelse får man på sitet ? Er det ren velligeholdelse, eller kan man også ændre på ting ved det ? Jeg er stadig lidt frisk, men kunne godt tænke mig hvis jeg havde mulighed for at lave nogle ting om, både designmæssigt og indholdsmæssigt, for der må jo også være en grund til at besøgstallet er faldet så drastisk.
Avatar billede mhv Praktikant
30. juni 2004 - 15:55 #14
korfits > du får lov til hvad du vil, næsten. du kan eventuelt skrive til min email links@mhv.dk