Avatar billede fommy Nybegynder
24. maj 2004 - 20:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Protools digidesign hardware

Jeg har installeret Protools under XP og når jeg starter det op får jeg bare at vide at den ikke finder noget Digidesign hardware.
Er det lydkortet der ikke er kompatibelt eller er det et spørgsmål om software ?
Avatar billede jaboi Nybegynder
24. maj 2004 - 20:50 #1
Protools Digidesign er software der bruges sammen med Protools HD's. En ekstern maskine som behandler lyd.
Avatar billede jaboi Nybegynder
24. maj 2004 - 20:52 #2
Se her hvordan man bruger computeren i sammenhænget... http://www.protools.com/products/hd/diagrams/
Avatar billede fommy Nybegynder
24. maj 2004 - 20:53 #3
Inden jeg lige accepterer dit svar, så vil det sige at jeg kan ikke bruge programmet hjemme, når jeg ikke har noget af det hardware ?
Avatar billede jaboi Nybegynder
24. maj 2004 - 21:40 #4
Det tyder det på... Det er jo meningen at det er kassen der skal lave arbejdet og softwaren bare skal styre kassen.
Avatar billede fommy Nybegynder
24. maj 2004 - 21:41 #5
Ok, super. Skulle lige have det på det rene :)