Avatar billede dimsen Nybegynder
24. maj 2004 - 19:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microfon problemer

Davs jeg benytter fligtigt min microfon men her fra den ene dag til den anden virker microfonen ikke og den påstår ikke den er tilsluttet ?

Jeg bruger Win XP

håber nogen har løsningen på problemet
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. maj 2004 - 20:06 #1
måske systemgendannelse.?
Avatar billede jfriis Nybegynder
24. maj 2004 - 20:09 #2
Lige et par spørgsmål:
Er det onboard lydkort? Er mikrofon stikket faldet ud? Virker højttalerne? Og sidder de på samme lydkort? Har lydkortet miste forbindelsen til bundkortet? Har ledningen til mikrofonen været udsat for knæk eller andet, der kunne ødelægge forbindelsen? Har du prøvet med en anden mikrofon? Har du prøvet din mikrofon i en anden computer?
Avatar billede dimsen Nybegynder
24. maj 2004 - 20:16 #3
selve høretelefonerne virker fint men jeg er bange for at der er kommet løs forbindelse inde i da den siger nogle skrætte lyde når man kører microfonen op og ned den sidder i bag i :-). har desværre ikke en anden microfon at tæste med :/
men når man rykker den op og ned så bliver den aktiveret så nok der den er gal :/
Avatar billede dimsen Nybegynder
12. juli 2004 - 20:27 #4
lukker.