Avatar billede bobbecs Nybegynder
24. maj 2004 - 17:32 Der er 3 kommentarer

Forsvunden Plads

Hej.

har et problem med min computer. der er forsvundet 30gb fra min hardisc. selvom jeg formatere kan den stadig ikke se de 30GB.

findes der nogle programmer der kan se hvad det eller hvordan skal det gribes an
Avatar billede bobbecs Nybegynder
24. maj 2004 - 17:33 #1
ps: før det gik galt var harddiscen delt op i to drev. det ene som fat32 og det andent som NTFS.
Avatar billede weaponx Nybegynder
24. maj 2004 - 17:42 #2
Hvis du har windowsXP installeret kan du se det vha. disk management. Søg evt. på den i hjælp for at finde et link til programmet. Ellers kan du vælge at bruge et mere profesionelt program såsom "partition magic"
Avatar billede weaponx Nybegynder
24. maj 2004 - 17:43 #3
Glemte at skrive, at du kan finde den under Administrative Tools -> Computer Management.