Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:02 Der er 74 kommentarer og
1 løsning

snyd

zeak er en snyder ham har oprettet 6 brugere: Styler, daek007, wildboy, zeak, mickromus, sweet one
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. februar 2001 - 14:03 #1
Ref.?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
15. februar 2001 - 14:04 #2
Bak dine påstande op. Kom med nogle beviser. Ellers er der ikke meget at gøre for admins.....

-Anders
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:04 #3
Mon ikke freeker selv er involveret og nu bare prøver at redde sit eget skind? http://www.eksperten.dk/spm/50176
Avatar billede repsac Nybegynder
15. februar 2001 - 14:10 #4
Det virker sq lidt dunket ... hvordan fa\'en skulle freeker vide at zeak mv. har så mange brugere og at det netop er dem???

=>freeker: kom lige med en forklaring hva\' ...
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:10 #5
zeak har oprettet som ny bruger jeg finder lige ud af hvad han hedder
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:12 #6
freeker -> Hvor ved du alt det fra? Tror du ikke du gør det for at redde dig selv?????
Du har oprettet flg brugere :
wildboy, daek007, lasso, freeker, så ved jeg ikke om du har flere brugere..... !!!! Freeker SKAL SLETTES !!! DET ER HAM SOM DER ER EN SNYDER !!
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:14 #7
dj sweet er lige blevet oprettet idag, så mon ikke har også er med i alt dette halløj. Jeg kan snart ikke finde hoved og hale i dette her ;-)
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:15 #8
fcs -> Må man nu IKKE OPRETTE SIG SOM BRUGER HOS EKSPERTEN.DK ???? HmRf... Jeg har lige oprettet mig.. Jeg kender knap nok eksperten.dk !!!!
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:16 #9
dj_sweet->hvad tror du selv jeg har et bevis som jeg fik af en jeg staver animasion sådan og zeak staver anmation sådan altså vi er ikke ens
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:17 #10
freeker -> Det kan da også være at du stavede det forkert.. !!!!!!!!!!! *Doooooooooooh*
Man skulle tro du var født i gååååååååår !!!!!
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:17 #11
dj sweet>> Det er helt OK med mig og undskyld hvis jeg drager forhastede konklusioner. Jeg er bare træt af snydere. Dog tror jeg ikke helt på at du knap nok kender eksperten. Hvis du var helt ny, hvor ved du så alt det du skriver her ovenover fra?
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:19 #12
dj_sweet-> hvad hedder du??til for navn
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2001 - 14:19 #13
Fcs - Var i gang med samme spørgsmål.
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:20 #14
fcs -> Fordi, jeg kender freeker.. Jeg har set hans ip adresse... Jeg har et program hvor jeg kan se hvis jeg skriver hans ip adresse, så kan jeg se hvilke brugere personer han har.. !
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:20 #15
anders_2001@ofir.dk
er zeaks nye E-Mail
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:21 #16
han hedder rigtigt kent
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:22 #17
dj sweet>> Hvad er det for et program?
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:22 #18
det er mig der hedder anders og han er en fusker
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2001 - 14:22 #19
dj_sweet - der afslørede du dig selv som snyder.
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:23 #20
freeker -> Hva snakker du om?? Jeg hedder rigtigt Anders... Og må jeg ikke have den email som der hedder anders_2001@ofir.dk .. Jeg hedder Anders..Må jeg ikk det??? Altså...
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:24 #21
dj sweet>> Jeg synes at du skal sende det program til mig (og Admin). Det er da det vildeste værktøj til at afsløre fuskere med. Det vil vi sætte pris på at modtage! ;-)
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:24 #22
fcs -> Programmet hedder noget med Eksperten..
nikolajdu -> Hva snakker du om?
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:25 #23
vi er på samme bibliotek så alle computere har samme ip adresse han er her ved siden af mig
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:25 #24
dj sweet>> Noget med eksperten.... Det kan jeg ikke rigtigt bruge. Vil du ikke gerne sende det program til mig eller i det mindste forklare mig hvordan det virker så jeg kan lave det selv?
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:27 #25
dj_sweet er en fusker han hedder rigtigt kent
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:29 #26
fcs -> Desværre... Det giver jeg ikke ud.. Hvor mange points for jeg for det? Nej, det gider jeg ikk.. For så bliver jeg bare taget for SNYD:..
FREEKER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Freeker -> ja, det er jeg sikkert !!!!!!
Og du er : lasso, daek007, freeker, mikromus, styler, wildboy, sweetone, mathias_dk, jicki_dk.
SÅ KOM IGEN DIN IDIOT !!!!!!!!!!!!
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:29 #27
ham dj_sweet ved jeg er en fusker han bruger ens ekspert navn en han har mødt i Web-zone
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:29 #28
freeker -> Sig mig lige engang... Er du dum? Fatter du minus... ???
JEG HEDDER RIGTIGT ANDERS... SÅ FAT DET DOG !!!!
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:29 #29
jeg må smutte hej
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2001 - 14:30 #30
dj_sweet www.eksperten afslører ingen på deres IP.

Ergo jeg vil anbefale at alle 3 slettes. Det lyder sgu for utroligt at de alle spiller på deres IP´s uskyld, når den rent faktisk ikke bliver brugt til noget herinde.
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:30 #31
dj sweet>> Hvorfor skulle du blive taget for snyd? Hvis du ikke har flere brugere har du jo ikke noget at frygte fra dit eget lille superprogram, vel?
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:30 #32
freeker -> FAT DET.. JEG HEDDER IKKE KENT.. JEG HEDDER ANDERS.... SKal du smutte fordi , at du ikke kan finde på mere snyd????????????????????
OG ANKLAGE MIG FOR MERE???
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:31 #33
dj sweet>> Jeg vil gerne give point for sådan et program. Hvormange vil du have?
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:31 #34
Oki....
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:33 #35
fcs -> Jeg vil meget gerne have 2500 points !!
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:34 #36
fcs -> Men jeg vil først have pointsene... Før sender jeg det ikk !
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. februar 2001 - 14:35 #37
Damn, hvor jeg elsker at se folk lyve så det sprøjter, når de er SÅ ringe til det :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2001 - 14:35 #38
dj_sweet du kan meget hurtigt bevise din uskyld ved at sende programmet til FCS eller mig.

dj_sweet du får 2500 af mig, men varene først og så skal det selvfølgelig kunne vise mig hvor mange brugere freeker har.

/Nikolaj
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:36 #39
dj_sweet(Kent)->fuck dig DJ_sweet du er rigtig smart hva\'
du burde blive smidt ud med det samme
det gør jo ikke noget for dig at alle 3 brugere blir smidt ud for du opretter bare en ny bruger og det er jo heller ikke dit bruger navn det er en du har mødt i web-zone\'s så det er dig der skal smides ud KENT!!!!!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. februar 2001 - 14:36 #40
Jeg ligger da gerne 4000point oveni.
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:39 #41
tommyf -> Du har jo ikke engang 4000!!!
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:40 #42
dj sweet>> Vi laver det på denne måde: Jeg opretter et spørgsmål til 2500 point. Derinde kan du finde min e-mailadresse. Du sender programmet til mig og når jeg har checket det igennem accepterer jeg dit svar. Fair nok?
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:40 #43
andreas_admin -> Bare slet mig.. Jeg er ligeglad..Jeg gider bare ikke være bruger her på eksperten.dk mere, når jeg bliver meldt for snyd !
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. februar 2001 - 14:43 #44
lol
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:45 #45
nagoq -> Hva nu?
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:45 #46
andreas_admin-> du skal ikke slette DJ_sweet
han har jo taget en brugernavn som han har mødt i
Web-zone
Avatar billede and.vang Nybegynder
15. februar 2001 - 14:45 #47
Jeg hedder OGSÅ Anders!          8-]
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:46 #48
dj sweet>> Du skriver næsten i toppen af dette spm. at du knap nok kender eksperten fordi du lige har oprettet dig. Alligevel ved du 100% hvem der bestyrer dette forum og hvordan han skriver sit brugernavn herinde (andreas_admin). Du er den største fukser nord for Sydpolen og du skal sammen med alle de andre fuskere slettes. Jeg vil dog gerne sige dig tak for den underholdning du har bragt herind ;-)
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:46 #49
dj_sweet har loget af og opretter sig som nybruger
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:46 #50
and.vang>> *ROTFL*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2001 - 14:47 #51
dj_sweet

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=dj_sweet&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0

3 minutter efter dit første bekendskab på www.eksperten.dk er du inde og anklage folk for snyd.

Andreas_admin jeg lægger mig til at dø fordi jeg ikke kan overbevise folk om at mit program er en verdensrevulotion...

De skal slettes alle 3.

/Nikolaj
Avatar billede senj Nybegynder
15. februar 2001 - 14:49 #52
Bare jeg hed Anders!
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:52 #53
nikolajdu->det kan program er en verdensrevulotion men det betyder ikke at jeg skal slettes jeg gir ikke op bare fordi jeg er tiltalt for snyd
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:53 #54
jeg mener at at dette skal glemmes og at alle brugere kan gå frit
Avatar billede halnet Nybegynder
15. februar 2001 - 14:54 #55
Hold da kæft nogle pladderhoved de 2(3 eller 1)...

-> Admin
Vær lige lidt grov når du smider ud... så vi kan få alle med...

- Anders
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:55 #56
freeker>> <ironi> Ja, det mener jeg også. Der er ingen der har gjort noget galt her. Der er ingen der fusker og taler grimt til hinanden.</ironi> Niks, I skal alle ud af porten med det samme!
Avatar billede dudesicko Novice
15. februar 2001 - 14:57 #57
Hvad med at sende os et screenshot så det koster vel ikke 2500 ?

Og du afslører jo ikke din kode eller noget.
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:58 #58
dudesicko>> Glimrende ide! Det kan vel ikke afsløre for meget!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. februar 2001 - 15:03 #59
Jeg havde engang en lærer der hed Anders... han var et fjols... :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. februar 2001 - 15:04 #60
dj_sweet<--> JEG HAR 4049point!!! HAHAHA!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. februar 2001 - 15:27 #61
Jeg har også et program der kan finde snydere, I må bare ikke få det....
Men i må se et screenshot:
www.123ferie.dk/snyd.jpg
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 15:28 #62
tommyf>> *LOOOOOOOOOOOL*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. februar 2001 - 15:31 #63
Dit program virker ikke... det kan jo ikke stave til \"with\"... ;)

NanoQ
Avatar billede spike. Nybegynder
15. februar 2001 - 15:34 #64
Jeg er fandeme forvirret. Jeg kendte forresten engang en kat der hed Anders... :)
Avatar billede senj Nybegynder
15. februar 2001 - 15:38 #65
jeg fangede engang en lille fisk i havet - ved i hvad den sagde den hed?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. februar 2001 - 15:39 #66
Morten?
Avatar billede senj Nybegynder
15. februar 2001 - 15:40 #67
Nemlig!
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. februar 2001 - 15:41 #68
nanoq<--> Aner ikke hvad du taler om ;o)
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 15:49 #69
Nu har jeg modtaget programmet fra dj_sweet. Det er så sejt og så fedt at jeg ikke vil give det til nogen. Kodningen er simpelthen bare fantastisk og det er ret brugervenligt. Jeg har dog lagt et screenshot ud på nettet på http://home1.stofanet.dk/braun/cheat.jpg så I kan se hvor fedt det er!
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. februar 2001 - 15:50 #70
Seeeeeeeeejt.
Avatar billede dj_sweet Nybegynder
15. februar 2001 - 16:05 #71
fcs -> Må jeg så godt få de 2500 points?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. februar 2001 - 00:08 #72
tommyf *GGGG*

Named after... he he
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. februar 2001 - 15:15 #73
det er noteret og de slettes alle !
Avatar billede freeker Nybegynder
18. marts 2001 - 22:18 #74
Skulle dj_sweet ikke have nogle points?????????
Avatar billede fcs Novice
19. marts 2001 - 01:18 #75
Skulle jeg ikke have et program?