Avatar billede los_111 Nybegynder
24. maj 2004 - 12:27 Der er 2 kommentarer

W & højt.

Hej igen Eksperter !

Har tænkt på at købe nogle gulvhøjt. på omkring de 100 W +/-, og så sætte dem til min DVD-afspiller, og bruge den som cd-adspiller.
Hvad skal jeg bruge til at sætte "kittet" sammen ?
Jeg har hørt jeg skulle købe en forstærker, men de ligger i prisklassen: 1000 - xx.000.
Kan jeg ikke finde en billig løsning. Sflg. uden at købe noget brugt.

200 point til godt svar.
Avatar billede namnam Nybegynder
24. maj 2004 - 12:30 #1
Hvis jeg var dig, ville jeg tage et smut indenom din lokale merlin eller fona og tage en snak med dem.. Bagefter finde en marskendiser og se om du ikke kan finde noget der...

men det er bare mig..
Avatar billede los_111 Nybegynder
24. maj 2004 - 14:03 #2
Okay tak.. Vil tage det til eftertanke, pga. den skod by jeg bor findes der ikke rigtigt nogle radiobutikken.
Men tak alligevel.