Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 13:34 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

gif animasioner

hvordan for jeg en gif animasion til at blive langsommere????
Avatar billede zeak Nybegynder
15. februar 2001 - 13:35 #1
Gør sådan så den bliver langsommere i det program som du har lavet amimationen i ! Det skulle hjælpe..
Avatar billede dudesicko Novice
15. februar 2001 - 13:36 #2
Hvilket program bruger du ?

Somregel er det et sted hvor der står delay, det er der du bestemmer hvor lang tid billedet skal vises før det går videre til næste.

Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 13:36 #3
tak zeak
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 13:37 #4
jeg bruger animasion shop pro
Avatar billede zeak Nybegynder
15. februar 2001 - 13:37 #5
freeker - Det var så lidt !
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 13:38 #6
det kommer sammen med paint shop pro 5
Avatar billede dudesicko Novice
15. februar 2001 - 13:40 #7
Kender jeg ikke lige, men prøv at finde et sted hvor det står delay, hvis animationen er hurtig står det sikkert \"0\" eller et meget lavt tal, set den op på 30-50, men alt afhængig af om det er en banner med tekst, eller det er en \"bil der drøner over banneret\"
Ellers prøv at finde det i help filen.
Avatar billede dudesicko Novice
15. februar 2001 - 13:41 #8
Jeg Bruger selv \"Ulead gif animator 4\" nok det bedste jeg har prøvet.
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 13:45 #9
dudesicko-> tak du
Avatar billede dudesicko Novice
15. februar 2001 - 13:54 #10
:)
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 13:55 #11
Lidt tyndt spørgsmål og svar, er det ikke? Sjovt nok er begge brugere blevet oprettet idag!
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 13:57 #12
fcs->hvad mener du???
Avatar billede dudesicko Novice
15. februar 2001 - 13:57 #13
HEHE jo men det kan jo være et tilfælde.

Jeg blev jo også først oprettet for 5 dage siden.
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:02 #14
freeker>> Jeg mener bare at du accepterer et svar som ikke er noget svar. Du spørger: \"Hvordan gør jeg en animation langsommere?\" Svaret er: \"Gør den langsommere i dit animationsprogram\" Det lugter lidt af fusk, og grunden til at jeg reagerer er, at der har været en del personer herinde som fusker for tiden. Det er jeg træt af og derfor har jeg reageret herinde.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2001 - 14:05 #15
FCS - Prøv at se her. Jeg fatter minus http://www.eksperten.dk/spm/50187
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:06 #16
Nikolajdu>> Se min kommentar derovre (P.S.: Hedder du Ankjær til efternavn?)
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:07 #17
fcs-> ham zeak er en fusker han sidder lige ved siden af mig altså på det samme bibliotekhan spurgte mig om hvilket spøgsmål jeg skulle oprette og han svarede på det da jeg var på toilet og acseptere
det.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2001 - 14:08 #18
Yup jeg hedder ankjær hvorfor?
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:09 #19
Hvordan kan det så være at I sidder og diskuterer længere oppe i tråden?
Avatar billede pstric Nybegynder
15. februar 2001 - 14:09 #20
fcs>> Det er ikke sikkert at det er samme bruger, for de har hver sin måde at være odrbnilde på. freeker staver animation animasion og zeak staver det amimation ;-)
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:09 #21
nikolajdu>> Jeg fandt lige dit ICQnr. og add\'ede dig til min liste.
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 14:10 #22
pstic>> Det kan du da have ret i, men der er nu altså sket noget lusket her!
Avatar billede freeker Nybegynder
15. februar 2001 - 14:12 #23
vi sidder på samme bibliotek og har samme ip adresse
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2001 - 14:12 #24
fcs - Hvis man vil have fat i mig er mailen som regel bedst. Jeg har efterhånden kun ICQ åben, når det er virkeligt nødvendigt.
Avatar billede pstric Nybegynder
15. februar 2001 - 14:13 #25
fcs>> Jeg håbede at du fangede ironien i min kommentar.

Du har helt sikkert afsløret en fusker. Stærkt gået - igen.
Avatar billede dudesicko Novice
15. februar 2001 - 15:10 #26
Ok, nu føler jeg mig dum, jeg svarer på en der sider på et bibliotek, ikke nok med det han sider sammen med sin kammerat, som har forstand på gif animationer, men alligevel poaster han det her.
Han poaster et hurtigt spørgsmål, går på lokum.
Fra han trykker på opret svar og går på toilet, får pisset, vaske hænder, kommer tilbage igen, læser svaret, trykke på accept, alt det på 1 min og 19 sec.
helt ærligt hvis det er på et bibliotek så er det sikkert over 15-20 sec til toilettet, det bliver så til 40 sec, cirka, og vi siger at du pisser i 20 sec. (du ryster den vel også ikke ?).
Så er det gået 1 min, vi skal vel vaske hænder også, eller gør du ikke det ? (husk du kan spare tid hvis du ikke gør, du har kun 19 sec tilbage, på de 19 sec skal du jo nå smide røven i sædet og side behageligt, læse svaret (ok du sparer lige et par sec der, da det er et kort svar, men alligevel 19 sec))
Hvad vælger vi A= vaske hænder eller B= Nej for fanden har jeg ikke tid til, jeg skal tilbage i en fart..)
A eller B ?

</Martin>
Avatar billede dudesicko Novice
15. februar 2001 - 15:41 #27
hjem.get2net.dk/mnms/nil/transp.gif
og
hjem.get2net.dk/mnms/nil/transp.psd
Avatar billede dudesicko Novice
15. februar 2001 - 15:41 #28
Arrg shit forkerte vindue :)