Avatar billede jesperblom Nybegynder
24. maj 2004 - 10:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Genetablering efter nedbrud!

Hejsa

Håber I kan hjælpe?
Min w2k server lavede et uhjælpeligt nedbrud (NTDS databasen) og jeg var defor nødt til at installere alt på ny.....
Lige nu mangler jeg kun at reetablere de gamle mails!
Jeg har begge "priv.*" filer fra den gamle server!
Kan det med "et eller andet program" lade sig gøre at indlæse alle disse mails?
Brugerne er de samme, og det er en Exchange server 2003 Enterprise.
Avatar billede janius Nybegynder
24. maj 2004 - 12:20 #1
Ontrack Powercontrols - www.ontrack.com kan løse dette. Koster en slat men det er vel næppe nogen hindring i sådan et scenario.
Avatar billede janius Nybegynder
24. maj 2004 - 12:20 #2
Avatar billede clausm Nybegynder
24. maj 2004 - 16:02 #3
Jeg bruger Ontrack til reetablering mm. Det er et program der bestemt kan anbefales.
Avatar billede jesperblom Nybegynder
24. maj 2004 - 21:18 #4
Hentede en Trial... Og jeg kan se alt! Kan bare ikke lige gemme med den version...
Og at købe en koster 1200$....
Nu er det privat, så det lige i overkanten...
Avatar billede clausm Nybegynder
25. maj 2004 - 08:31 #5
hvor meget data snakker vi om? Hvis det er i en rimelig størrelse, og du kan gøre priv.edb filen tilgængelig via ftp eller lign. kan jeg godt rippe den ud i pst-filer til dig.
Avatar billede jesperblom Nybegynder
25. maj 2004 - 16:38 #6
Det er ca 600 MBø
Avatar billede clausm Nybegynder
25. maj 2004 - 17:27 #7
600 mb er ikke noget problem. Har du mulighed for at lægge den et sted hvor jeg kan downloade den eller lign? (og gerne uploade pst-filerne bagefter :-))
Avatar billede jesperblom Nybegynder
25. maj 2004 - 18:00 #8
yep. Det ville være fint :o)
Giv mig lige 10 min.
Har ikke sat FTP op efter nedbrud.
Avatar billede clausm Nybegynder
25. maj 2004 - 18:03 #9
ok...hvis du gerne vil være "diskret" kan du emaile info til clm@er.dk
Avatar billede clausm Nybegynder
25. maj 2004 - 18:08 #10
Jeg er ikke på arb nu, og har ikke tid og IT setup til at gøre det hjemmefra. Men jeg kan fikse det "first thing" imorgen.
Avatar billede jesperblom Nybegynder
25. maj 2004 - 18:11 #11
Ok. Jeg mailer info når jeg er klar.
Takker :o)
Avatar billede clausm Nybegynder
26. maj 2004 - 14:25 #12
den sidste pst er på vej op på din server - skulle være oploaded om ca 30 min.
De ligger i en "PST filer" folder.
Avatar billede clausm Nybegynder
26. maj 2004 - 14:26 #13
Jeg har kun rippet priv.edb til dig. Har du også brug for pub-filen?