Avatar billede ferdinand.k Mester
24. maj 2004 - 09:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ændring af template

Jeg ønsker at ændre den template der normalt bliver benyttet når man går ind i adressekartoteket, højreklikker på en person, og vælger "Ny meddelelse til kontaktperson". Den template der bliver åbnet her, ønsker jeg ændret... hvordan gør jeg det???
Avatar billede mike_mike Nybegynder
24. maj 2004 - 09:59 #1
Hej ferdinand,
bruger engelsk version og jeg kan forstå at du bruger den danske. Her er hvad jeg gør så må du prøve at oversætte ;)

Outlook Express > Tools > Options > Compose

Her kan du vælge "stationary"/template til mail, vælg den du vil have og tryk ok. Nu vil den template du har valgt blive brugt hver gang du vælger at sende meddelelse til kontaktperson.

Måske hedder menuerne på dansk

Outlook Express > Funktioner > Indstillinger > Meddelelser

Håber at du kan regne den ud fra dette :)
Avatar billede ferdinand.k Mester
24. maj 2004 - 10:04 #2
Jeg kører Outlook XP DK, og ikke Express! jeg kan ikke lige finde det du beskriver... Jeg havde en ide om at jeg skulle ind i funktioner - formularer - udform formular - ændre formularen som den skal, og gemme den et eller andet sted. herefter skal man vælge at det skal være den der skal benyttes som standart-template, men hvor?!
Avatar billede mike_mike Nybegynder
24. maj 2004 - 11:09 #3
Hmm.... ok så kan jeg nok ikke hjælpe. Er der noget der hedder:

funktioner > indstillinger > formularer (<-- som faneblad under indstillinger)?

Hvis der er så burde det være her at du vælger hvilke formularer du vil bruge som standard. Og det er klart at du skal have lavet din formular på forhånd så du kan vælge den hvis du vel og mærke finder frem til det rigtige sted... :)
Avatar billede ferdinand.k Mester
24. maj 2004 - 11:11 #4
nej det er der ikke...
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. juni 2004 - 09:50 #5
lukker og prøver igen... det må da for faen kunne lade sig gøre...