Avatar billede imma Forsker
15. februar 2001 - 13:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

stealthscript som generer shadowsider og automatisk tilmelder en søgemaskinerne

læs først det der ligger på www.kloakit.com

Det jeg søger er et program ligesom det, bare med .asp og ikke et perl-script
hvis du kender et program der kan gøre det samme som det du lige har læst... med at genere undersider/shadowsider---  Den skal kunne kende forskel på en søgemskinerobot- og en bruger - den skal medtage metatagsene + overskrifter+ al det almindelig text på siden...  Altså et stealthscript - et script som robotterne ikke kan opfange + at den skal gøre sådan at hvis man søger på et af vores søgeord

så skal man helst finde vores side først--- hvis du har stødt på noget af det nøjagtig ligesom cloakit havde det skal bare være i .asp det her script var i perl og det kan vi ikke køre på vores nt server

Avatar billede boegh3 Nybegynder
15. februar 2001 - 13:35 #1
Lytter lige med, php ville ikke vaere ringe heller!
Avatar billede kimkjær Nybegynder
15. februar 2001 - 13:45 #2
Det lyder sku spændende, jeg er også med på en lytter...
Avatar billede jens Nybegynder
15. februar 2001 - 13:50 #3
Jeg har brugt sådan noget - problemet er bare at f.eks. Inktomi sender flere spiders med hver sin IP ( mit system kørte/kører på IP\'er ). Jeg fangede omkring 7 IP\'er, men der var 2 stk. der ikke fik min \"alternative\" side :-(

Det kræver også meget arbejde at bruge cloaking - du skal hele tiden følge med i hvilken IP de forskellige spiders har ( og de skifter med mellemrum )

Jeg er ikke sikker, men jeg tror de sammenligner resultater, og hvis de ikke er identiske, så er siger de spaming !! - grunden til at jeg tror det er sådan, er den at jeg ikke fik siderne i Inktomis DB. Du lever livet farligt når du bruger cloaking !! ;-)

Der er vist kun een vej til gode resultater - hårdt arbejde !!

Jens
Avatar billede imma Forsker
27. februar 2001 - 12:25 #4
Er der slet ingen på hele eksperten der har lidt kendskab til det her og som har udviklet et script som er genialt :)

Jon
Avatar billede 12tri Nybegynder
22. december 2002 - 22:45 #5
Jeg kan huske at jeg har læst om et system, vender lige tilbage med mere info, når jeg har fundet det frem
Avatar billede 12tri Nybegynder
22. december 2002 - 22:49 #6
Avatar billede imma Forsker
09. februar 2004 - 16:32 #7
godt svar