Avatar billede webbygger Nybegynder
23. maj 2004 - 19:40 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Har I nogle erfaring med SecNet Internet Solutions!

Hej !
Jeg står og skal bruge et web-hotel med ASP + Access database og jeg faldt over SecNet Internet Solutions, men jeg kender det ikke!
Hvis I kender andre "billige" webhoteller som er stabile, må I også smide et svar ;o)
Avatar billede deric Nybegynder
23. maj 2004 - 20:13 #1
www.hotweb.tk - den kan faktisk bruges til lidt af hvert (:

Så bare chek den ud, der er nok noget du kan bruge -

- www.hotweb.tk
Avatar billede ttopholm Nybegynder
24. maj 2004 - 01:26 #2
www.device.dk er også meget fed, meget simpelt og kører som det skal. Yderst stabil.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2004 - 07:55 #3
De er ikke bedre end de billigste udbydere, blot dyrere! Derfor kan du lige så godt vælge dem der koster 9,- pr. måned.

Hvis det er fordi du vil undgå dem, så skal du vælge en anden udbyder i den dyrere kategori som fx. :

scannet.dk, webpartner.dk, adux.dk, pil.dk, dandomain.dk
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2004 - 07:56 #4
ttopholm> Man må ikke reklamerer for sig selv i følge betingelserne :-)
Avatar billede locmusic Nybegynder
24. maj 2004 - 22:31 #5
Det er rigtig som aqua siger, skal du have et mere stabilt og kvalitets hotel, skal du vælge udbydere som scannet.dk, hostingsuite.dk...osv., som er anerkendte udbydere..
Avatar billede webbygger Nybegynder
27. maj 2004 - 21:25 #6
Takker for svarene !