Avatar billede armin Nybegynder
23. maj 2004 - 19:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

armin.dk Feedback

Min side, www.armin.dk, er lige blevet færdig (90%), jeg vil gerne have feedback på den så meget som muligt. Alt er accepteres. Husk også at indsætte jeres links på siden, og skrive i gæstebogen (helst på engelsk). Tak

http://www.armin.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
23. maj 2004 - 19:48 #1
Jeg synes generelt det er en flot side. Jeg er selv til mørk grafik - og det rammer du jo perfekt. Jeg frem til, at der kommer indhold under Design.

Jeg har hæftet mig ved:
Jeg irriteres over sider, som starter med musik. Jeg foretrækker, at der er mulighed for at tænde for det.
Din tagwall har vandret scroll - det er vel ikke nødvendigt?
Under About har du links til forskellige folk fra designforums. Problemet er at hvis du trykker på dem, åbner de sig i den lille iframe (eller hvad det nu er).
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
23. maj 2004 - 19:50 #2
knap så fed for søgemaskiner med den iframe...
Ellers er den 100% flot
Avatar billede mjl Nybegynder
23. maj 2004 - 19:54 #3
Det grønlige fniller - er det ord?
Avatar billede armin Nybegynder
23. maj 2004 - 21:41 #4
Øhh, Ja, det er knapper. Man kan se dem perfekt med en opløsning på 1280x1024. Hvad opløsning kører du?