Avatar billede jespercp Nybegynder
23. maj 2004 - 17:47 Der er 1 kommentar

Loader og progressbar i Flash MX 2004 Pro

Hej,

Jeg vil have min side til at loade før movieclippet afspilles, og der skal være en progress bar der viser status til brugeren.

Jeg har indtil nu brugt et loader komponent til at hente movieclippet og et progressbar komponent til at vise status ved at bruge loader som source for progressbar i event mode. Men status baren skal helst forsvinde når filmen går i gang, og det gør den ikke, sådan som jeg har gjort det.

Jeg ville også gerne lave load funktionen med statusbaren sådan, at den kan gennems som en selvstændig swf, som kan gemmes og hentes ind i andre swf'er, så jeg ikke skal lave den hver gang - er det muligt?

Nogle gode idéer?
Avatar billede jespercp Nybegynder
23. maj 2004 - 17:48 #1
Jeg bemærker lige, at jeg HAR kigget på flashkit.com, men fandt ikke lige det jeg skulle bruge...