Avatar billede darthmaul Nybegynder
02. oktober 1999 - 21:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

FAX

Hvordan laver man dette...

Når man laver formmail, bliver det sendt som e-mail, hvordan laver man det så det bliver sendt som en fax?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. oktober 1999 - 21:43 #1
det er mere eller mindre umuligt, medmindre du har ret mange penge

når en fax bliver sendt, svarer det til en telefonopringning, og hvis du vil betale for det hver gang du har en besøgende så er det da ok... men det regner jeg ikke med... men hvis det er tilfældet skal det i hvert fald ikke laves som javascript...

men altså man kan ikke bare sende en fax på samme måde som man normalt sender en email eller SMS besked...

Avatar billede getalife Nybegynder
02. oktober 1999 - 21:48 #2
Der er nogle udbydere af denne service i USA, med desværre ikke i Danmark.
Men lad os se.. der kommer nok en sådan service fra en af de store danske ISP'ere på et tidspunkt.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. oktober 1999 - 21:53 #3
men det virker altså kun hos dem der har bestemt det, det vil sige at de abbonnerer på noget med at de kan sende en email og specificere et nummer og så kommer der en fax afsted... men det koster penge hver gang de sender
Avatar billede getalife Nybegynder
02. oktober 1999 - 22:08 #4
Yupst, intet er gratis i denne verden ;o)
På undtagelse af gode råd :o)
Avatar billede darthmaul Nybegynder
02. oktober 1999 - 22:31 #5
Nå, OK.

men tak for det hurtigt svar...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. oktober 1999 - 22:32 #6
og kærlighed
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. oktober 1999 - 22:32 #7
og sex
Avatar billede getalife Nybegynder
02. oktober 1999 - 22:35 #8
Eh.. og tid på nettet...

Men de andre ting er nok vigtigere ;o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. oktober 1999 - 22:39 #9
det er sgu ikke gratis at være online
Avatar billede getalife Nybegynder
02. oktober 1999 - 22:41 #10
Well....
Avatar billede ener Nybegynder
03. oktober 1999 - 00:24 #11
Mht denne service, så udbydes denne faktisk i DK, bla. hos Viborgnet (dog ikke gratis)http://www.viborgnet.dk