Avatar billede donkz Nybegynder
23. maj 2004 - 16:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PSP tut

Heysa nogen som kan finde en tut til at lave sådan noget her
http://www.shadeless.dk/shadeless/popImage.asp?img=images/blender_ico.jpg
i psp 8 ?
Avatar billede donkz Nybegynder
23. maj 2004 - 16:55 #1
Har fundet en
Avatar billede eclain Nybegynder
23. maj 2004 - 17:46 #2
Man kan sikkert godt lave det der i PSP.
Men prøv og overvej at starte med PS - Photoshop. Et kanont program.
Avatar billede phliplip Nybegynder
23. maj 2004 - 17:48 #3
donkz> URI takker ;)
Avatar billede donkz Nybegynder
23. maj 2004 - 23:02 #4
www.pspgrafik.dk, Man kan altid finde det enligt på lee's side ;)...
Har også tænkt mig at prøve på det, men har bare arbejde med PSP i laaaaang tid, eller har lige holdt ne pause på 4 månder så skulel lige igang igen, men har overvejet photoshop