Avatar billede don-c Nybegynder
23. maj 2004 - 16:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ATi eller Nvidia??

Hvad skal man købe et Ati eller et Nvidia?????
Tænker på at købe 1 ATI RADEON 9800 PRO 256 DDR eller skal jeg købe et Geforce FX?
Avatar billede chrisser_vest Nybegynder
23. maj 2004 - 17:23 #1
Det er meget en smagssag, jeg er ATI-tilhænger, men det afhænger også af hvad du skal bruge det til, nogle spil fungerer bedre med ATI og andre bedst med NVidia.
Jeg har kun haft gode erfaringer med ATI så det kan jeg stærkt anbefale, og der er efterhånden ingen problemer med at driverne ikke er kompatible. Du skal dog være opmærksom på alle de bogstaver der er blevet sat efter, så som PRO, XT og SE, det gør ikke altid kortene bedre.
Avatar billede don-c Nybegynder
23. maj 2004 - 19:07 #2
Oki det skal jeg nok lige kigge efter...
Avatar billede jfriis Nybegynder
24. maj 2004 - 20:13 #3
Jungletrommer og rygtebørsen siger at spilproducenterne skeler mere til nVidia end ATI når de producere spil, og derfor skulle nVidias kort og ikke mindst drivere være bedre. Jeg er personligt nVidia-tilhænger, og har kun gode erfaringer med dem :-)
Avatar billede don-c Nybegynder
24. maj 2004 - 20:57 #4
Nu begynder jeg at tvigle ;P hvad skal jeg købe.....;D
Avatar billede don-c Nybegynder
26. juni 2004 - 18:49 #5
har fundet ud af det..