Avatar billede chrisser_vest Nybegynder
23. maj 2004 - 15:54 Der er 1 løsning

Parser Error Message: Could not load type 'WebApplication1.intsta

Jeg har lavet en simpel login. Jeg får bare en underlig fejlmeddelse ud fra noget kode som Visual Studio selv har genereret.
----------------------------------------------------
Parser Error Message: Could not load type 'WebApplication1.intstart'.

Source Error:
Line 1:  <%@ Page language="c#" Codebehind="default.aspx.cs" AutoEventWireup="false" Inherits="WebApplication1.intstart"%>
Line 2:  <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN" >
Line 3:  <HTML>
------------------------------------------------
jeg logger ind fra en side og skal så videre til en side der hedder intstart.htm som er en frameside med en menu og en startside der siger velkommen til den der har logget ind, den hedder default.aspx
alt ligger i mappen WebApplication1
Jeg ved ikke hvad programmet vil referer til med "Inherits="WebApplication1.intstart" men det virker som der fejlen ligger.
Jeg er ret ny i Visual Studio og er lidt presset da det er en eksamensopgave der skal afleveres mandag kl 12, HJÆLP!!!!!
Avatar billede chrisser_vest Nybegynder
24. maj 2004 - 11:36 #1
har fået det til at virke nu