Avatar billede rantnrave Nybegynder
23. maj 2004 - 15:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mIRC !menu bot

jeg skal bruge en bot til mIRC hvor man kan skrive !menu og så kommer der flere kommandoer som crew, sponsorer, line up osv, hvis der kunne være en jokebot med til den ville det være rart jeg ved ikk så meget om det så en godt formuleret forklaring ville gøre godt!
tak på forhånd
Avatar billede tatziki Nybegynder
23. maj 2004 - 20:49 #1
Jeg vil da godt lave en... Så ska du bare skrive #fringe på din chan!
Avatar billede rantnrave Nybegynder
23. maj 2004 - 21:05 #2
den skal være reklamefri så ellers tak:)
Avatar billede geekstar Nybegynder
24. maj 2004 - 18:57 #3
Det med !menu er nemt nok (kan jeg sagtens sige) Åben dit mIRC, tryk ALT + R, og så kan du bla. skrive:
on *:text:!menu:#channel:{ notice $nick Menu:
notice $nick menu1
notice $nick menu2 osv.. }
Hvis det lyder helt umuligt så find mig på #GeekStar @ Quakenet
Jokescriptet kan du sikkert finde inde på www.mircscripts.org :)
Avatar billede rantnrave Nybegynder
24. maj 2004 - 20:28 #4
lukket.