Avatar billede ewp Nybegynder
23. maj 2004 - 12:52 Der er 1 kommentar

Backup med Windows XP, pro

Jeg ønsker at lave sikkerhedskopier af doc-filer, hver dag. af andrefiler én gang om ugen eller én gang om måneden.
Jeg går derfor i start/tilbehør/sikkerhedskopiering/avanceret. Her indsætter jeg de relevante tider for kopiering og trykker sidst på "start sikkerhedskopiering" - og der sker absolut ingen ting!
Lader jeg derimod være med at indtaste tider, er der ingen problemer.
Er der nogen, der kan sige mig, hvordan jeg indtaster tider for kopieringer, for noget må jeg jo gøre galt??
Avatar billede ewp Nybegynder
30. maj 2004 - 21:27 #1
Jeg har i tidens løb fået rigtig mange gode råd og anvisninger på andre problemer.

Denne gang er er der ingen "kloge hoveder" der melder sig??

Hvad er der galt? Eller rettere, har jeg gjort noget galt? Erde lovede point's for få, til at der er nogen, der gider se på problemet?

Har jeg gjort noget forkert i tidlige spørgsmål, så fortæl mig det, og jeg vil straks gå i skammekrogen og herfra forsøge, at rette op på fejlen eller fejlene.