Avatar billede Jesper Novice
22. maj 2004 - 22:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Download Q

Jeg har startet min egen server op med bewareircd - den kører fint - og man kan hente en ekstra service som skulle være det samme som Q/L på quakenet. Men blev meget skuffet da jeg så den ikke havde det som var det vigtigste, nemlig chanlev (det som skulle holde styr på auto-ops og -voices, og self hvem der er owner og sådan nogle ting. så jeg har ledt rundt på google, for at finde en Q/L bot. Men Uden held.

Så nu spørge jeg så jer om i har en ide om hvor man kan hente Q/L service så jeg kan få min server helt op.

bare lige så folk ikke misforstår det, så nej jeg vil ikke requeste den til en channel på quakenet - men til mit eget net.
(så skulle der ikke være misforståelser der)
Avatar billede Jesper Novice
22. maj 2004 - 22:07 #1
Det skal lige siges den skal kunne kører på en windows maskine
Avatar billede thedeathart Nybegynder
22. maj 2004 - 22:14 #2
Du kan ikke hente Q/L , men du kan requeste dem...
Læse quakenet.org 's FAQ når deres side kommer op igen.
Avatar billede Jesper Novice
22. maj 2004 - 22:16 #3
thedeathart - har hørt at der er lavet "kopier" af dem som man kan hente - og nej skal ikke have requeste - da jeg ikke bruger quakenet - det er til en ny opsat irc server - som gerne skulle have lignende services som Q og L
Avatar billede thedeathart Nybegynder
22. maj 2004 - 22:21 #4
okay... mig misforstod... sorry
Avatar billede Jesper Novice
22. maj 2004 - 22:22 #5
Det er ok :D
Men hvis nogen finder et sted man kan hente en af disse kopier - så ville jeg blive meget glad - gerne med en manual til hvordan den blir sat op - ellers kunne jeg få et problem bagefter jeg har hentet den :D
Avatar billede Jesper Novice
23. maj 2004 - 02:09 #6
http://dev.quakenet.org/ <-- der kan man downloade Q og en masse andet fra quakenet
Avatar billede menthos Nybegynder
01. juni 2004 - 10:26 #7
lol ziclow vil lave et irc netværk? :P
hmm jeg tror ik du får Q til at køre på win....
ved ik helt om der findes et program der gør så det virker men det fidnes der sikkert et eller andet sted :)