Avatar billede klindblad Nybegynder
22. maj 2004 - 14:27 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

MSN Og ICQ til Mobilen

Har fundet nogle programmer til min Motorola A920 men dem jeg har fundet koster $$ og har ikke lige råd.
Så det jeg søger er Et gratis program der kan logge på MSN også gerne ICq fra min mobil af

Og det var en Motorola a920
( PS: ikke nogle programmer hvor man skal rode i softward, har den nyeste opdatering fra 3 af )
Avatar billede human Nybegynder
22. maj 2004 - 14:40 #1
Trillian er en mulighed.
Avatar billede ranger1 Nybegynder
22. maj 2004 - 14:58 #2
http://www.tipic.com
her er der et gratis program som kan bruges til både icq, msn og en del andre IM programmer din Motorola a920 er også en af de telefoner der kan bruge dette program og det virker har selv programmet på min nokia 6610
Avatar billede klindblad Nybegynder
22. maj 2004 - 16:28 #3
Gerne et der kører MSN på  A920 syntes ikke man kan med dette der Ranger1
Avatar billede klindblad Nybegynder
22. maj 2004 - 18:58 #4
HVon virker det ?
Avatar billede ranger1 Nybegynder
22. maj 2004 - 22:33 #5
Du kan godt bruge msn på tipic me til mobilos tjek sidens faq for mere hjælp
http://tipic.com/dl/tmuiq.jsp her kan du hente det til din telefon, men læs på siden hvordan du instalere det
lige neden under billederne kan du se at det kan bruges til icq,msn og andre
http://www.tipic.com/node/view/139438
Avatar billede klindblad Nybegynder
23. maj 2004 - 00:32 #6
OKi takker ser på det =) vender tilbage med point, håber det ok =)
Avatar billede klindblad Nybegynder
23. maj 2004 - 15:53 #7
Skal jeg kunne gå på nettet med den ? ( Har problemer med det ) a920
Avatar billede ranger1 Nybegynder
23. maj 2004 - 20:15 #8
øhh jeg ved ikke lige hvad du mener med nettet.

har du husket at oprette dig som bruger på tipic.com ?
har du læst faq om instalation og brug af tipic me ?
har du en msn konto som du kan bruge ?

har du oprettet dig som gprs/data kunde ved det mobilselskab du bruger ?
har du læst alt om hvordan du kommer online med din mobil i manuellen og spurgt dit mobilselskab?

hvis du har gjort alt dette så kan det være en fejl i programmet, msn servern har været nede der har været problemer med gprs/data forbindelsen på det tid og sted du ville afprøve programmet.

hvis det ikke er noget af alt dette så aner jeg ikke hvad der kan være galt
mvh.
Ranger1
Avatar billede klindblad Nybegynder
23. maj 2004 - 22:29 #9
Problemer med data komminikation =) Bor i Næstved og har 3, som kører over TDC.
Avatar billede klindblad Nybegynder
23. maj 2004 - 22:31 #10
Men mange takker for hjælpen, Vil enormt gerne give dig point =) Men vil gerne lige se det virker, håber du forstår =)
Avatar billede klindblad Nybegynder
27. maj 2004 - 00:43 #11
Beklager den lange vetettid...
Avatar billede ranger1 Nybegynder
27. maj 2004 - 09:23 #12
det er helt iorden er glad for at jeg kunne hjælpe dig