Avatar billede aske000 Nybegynder
22. maj 2004 - 13:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad er vaddomain?

Hej.

Jeg har en server og jeg er forbundet og alt det der.

Mit eneste problem er at jeg for at oprette et mailhotel - og i guiden står der at jeg skal skrive: vaddomain domæne.dk password

Jeg kender selvfølgelig domæne.dk og password, men jeg ajnder ikke hvad jeg skal skrive i stedet for vaddomain? og hvis jeg bare skriver vaddomain, siger den at den ikke kender komandoen.
Avatar billede aske000 Nybegynder
22. maj 2004 - 13:57 #1
UPS - skulle bare skrive vadddomain med tre d'er.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
22. maj 2004 - 14:55 #2
så må du hellere lukke igen :-)
Avatar billede aske000 Nybegynder
22. maj 2004 - 15:33 #3
Ikke endnu.

Jeg bruger et program der hedder putty til at logge på min debian/apache server - og den guide jeg har er rigeligt - lige på nær at den ikke beskriver hvordan jeg sletter et webhotel igen eller ændre brugernavnet.

Er der nogen der hved det eller ved hvor der ligger en mere omfattende guide?
Avatar billede aske000 Nybegynder
22. maj 2004 - 16:01 #4
a