Avatar billede nitte Nybegynder
22. maj 2004 - 13:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overvejer Cybercity men

Hej jeg overvejer cybercity men har hørt at APG kan se alt man downloader, så derfor vil min far muligvis ikke gå med til det, men er det rigtigt at APG kan se alt hvad man dl'er mere end andre net udbyder ? og hvordan er cybercity nogen der har haft problemer med dem, og er de stabile ?
Avatar billede phpwiz Nybegynder
22. maj 2004 - 13:52 #1
jeg har haft cybercity.dk i 3-4 år og har ikke haft store problemer.

Hvis der endelig var noget, så er de meget imødekommende i deres supportafdeling.
Og er ikke "nærige" med at dele boost cards ud, hvis man har haft et problem som skyldes en fejl fra deres side.

Mht. om APG skulle kunne se ens trafik, så tror jeg det faktisk ikke, hvor har du det fra?
Avatar billede trajkovski Nybegynder
22. maj 2004 - 13:55 #2
Jeg kan kun sige, at jeg har været meget tilfreds med cybercity! Det er meget stabilt, og de har nogle rimelige priser, og de sørger heletiden selv for at være konkurrencedygtige! F.eks. modtog jeg et brev til jul, hvor de skrev, at de havde opgraderet min linie til 2mbit pga. den stigende konkurrence.

Hvad APG angår så er der vist ingen udbydere, der frivilligt går med til at udlevere information om deres kunder! Og nej, jeg er sikker på, at APG ikke kan se alt, hvad man downloader for til det, skulle de bruge en kendelse! Og hvis APG kunne det, kender jeg da i hvert fald nogle stykker, som nok havde fået et besøg allerede :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. maj 2004 - 13:55 #3
Ifølge ekspertens regler må du ikke spørge efter eller få hjælp til
ulovligheder. Men uanset udbyder kan AGP finde oplysninger om dine
ulovlige downloads.
Avatar billede keysersoze Guru
22. maj 2004 - 13:58 #4
Om du får CC, TDC eller et tredie abb. "beskytter" dig ikke mod APG - du er lige synlig på nettet uanset hvilken udbyder du vælger.

Det som AGP gør er ikke at holde øje med hvor du surfer, hvilke filer du downloader etc - det som de gør er at overvåge diverse download-programmer (kazaa og hvad de ellers hedder).

Jeg vil helt klart anbefale CC - de er stabile og hurtige og rent servicemæssigt er de klart bedre end TDC.
Avatar billede trajkovski Nybegynder
22. maj 2004 - 14:07 #5
Det som APG gør at holde øje med diverse delingsnetværk, og så snupper de din ip, hvorefter de går til udbyderen og får udleveret information om dig. Men du kan vel alligevel nok klare dig uden at downloade ulovligheder - det gør jeg da... Der findes en masse, der er gratis på nettet efterhånden, og det er oftest bedre end det man kan købe!
Avatar billede trajkovski Nybegynder
22. maj 2004 - 14:07 #6
Nå, der var jeg vist lidt bagud :)
Avatar billede nitte Nybegynder
22. maj 2004 - 20:15 #7
Okay tak for svarene, tror jeg tager Cyber city