Avatar billede foxterrier Nybegynder
21. maj 2004 - 23:48 Der er 2 kommentarer

problemer med kortlæser win 98

min kortlæsser Dane - elec  2,0 USB  har været anvendt på min pc med windows 2000 prof.  - desværre er denne pc gået ned
Nu vil jeg anvende den på min gamle pc med win 98,  - men pc. en vil ikke vise den selvom den er monteret i USB, stikket - og jeg har haft slukket og startet pc en op igen
ER der hjælp at hente her ??
findes der en driver til denne kortlæser
Anne
Avatar billede tumben Novice
22. maj 2004 - 00:42 #1
HAR du prøvet at skrive dane+elec+usb+driver i søgefeltet i google
Avatar billede 2903jb Nybegynder
22. maj 2004 - 10:32 #2
jeg tror desværre du er på den, så vidt jeg ved understøtter win 98 ikke usb 2.0