Avatar billede rixi60 Nybegynder
21. maj 2004 - 23:13 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Cd-key

Mngler counter-strike condition zero cd-key!?
Avatar billede freeman Nybegynder
21. maj 2004 - 23:16 #1
Skynd dig og luk spørgsmål.. Dette er et lovligt forum, hvor du ikke kan få sådanne koder. Læs Eksperten regler inden du spørger igen.. !
Avatar billede keysersoze Guru
21. maj 2004 - 23:17 #2
står vel på dit cover eller lignende

men ellers er det nok lidt sent at få den - tror de fleste butikker har lukket nu, så du må nok vente til i morgen og finde en butik der sælger spillet
Avatar billede kenp Novice
21. maj 2004 - 23:22 #3
Så har du et problem!!! løses nemmest på den måde som keysersoze skriver.
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
21. maj 2004 - 23:28 #4
Ved ikke hvordan det ser ud på det nye CS-CZ, men på det gamle Halflife, står det nederst på forsiden af manualen, prøv at se der :)

Freeman >> Det er ikke pænt sådan at anklage folk for at have ulovlige kopier, det kan jo godt være manden bare ikke lige kan se hvor på pakken cd-keyen står :)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
21. maj 2004 - 23:32 #5
Kan desværre ikke rigtig finde noget på sierra om hvor CD-keyen befinder sig, men prøv at skriv til dem, så vil de sikkert kunne svare dig :)
Avatar billede norbert Nybegynder
21. maj 2004 - 23:39 #6
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
2.16: Det er ikke tilladt at spørge efter eller poste indlæg der indeholder registreringskoder, cd-keys ol.
Om så freeman mener, at han har en ulovlig kopi eller ej, er spørgsmålet ulovligt. Desuden mener jeg ikke, at han anklager ham. Han hentyder pænt til reglerne, som er gengivet ovenfor.
Norbert.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2004 - 23:42 #7
Spiritusanta> han anklager ikke nogen for noget - gør opmærksom på at han ikke får cdkeys her på eksperten.
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
21. maj 2004 - 23:43 #8
Men igen kan spørgsmålet opfattes således, at han ikke ved hvor han finder cd-keyen på CS-CZ-pakken, var jo ikke lige til at finde på det gamle H-L ;)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
21. maj 2004 - 23:44 #9
Men igen så ligger der vel også en form for anklage, da han mistænker ham for at spørge om der er en der vil give ham en CDKEY til CSCZ, som ikke tror der er nogen der har nogen interesse i, da det vil ødelægge deres muligheder for at spille online :)
Avatar billede norbert Nybegynder
21. maj 2004 - 23:51 #10
Jeg synes han har skrevet det særdeles pænt. Han siger endda til ham: Læs Eksperten regler inden du spørger igen.. ! Det er måden han spørger på der er forkert. Hvis han havde spurgt, sådan som du opfatter spørgsmålet, havde spørgsmålet heller ikke været ulovligt. Jeg ville have svaret ham på samme måde.
Norbert :-)
Avatar billede roenving Novice
21. maj 2004 - 23:58 #11
Jeg læser altså ligesom norbert gør !-|

roenving /coadmin
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
21. maj 2004 - 23:59 #12
jaja :)
Men man må vel antage at manden er uskyldig indtil det modsatte er bevist ;)
:p
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
22. maj 2004 - 00:01 #13
Jeg kan nu bare bedst lide at svare folk som om de har rent mel i posen, hvis de så ikke har, vil de enten afsløre sig selv eller helt holde sig væk fra forumet ;)
Avatar billede norbert Nybegynder
22. maj 2004 - 00:05 #14
Det er der bestemt heller ikke noget galt i :-)
Derfor kan jeg heller ikke rigtig forstå, at du læser freeman's svar som du gør. Han anklager ikke nogen, men giver ham faktisk et godt råd: Læs reglerne og spørg igen, så undgår du misforståelser. Det er sådan jeg læser det.
Men Keysersoze's svar synes jeg er det bedste :-)
Norbert :-)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
22. maj 2004 - 00:09 #15
Det synes jeg også helt sikkert, han anklager ham ikke, men i stedet hjælper ham i det han fortæller ham hvor han kan finde den "manglende" cd-key :)
Avatar billede norbert Nybegynder
22. maj 2004 - 00:12 #16
;)
Avatar billede rixi60 Nybegynder
22. maj 2004 - 01:08 #17
når okay...
jeg kunne ikk helt forstå at jeg ikk kunne bruge det som stod på half-life edikkettet
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
22. maj 2004 - 10:05 #18
Hvad var det jeg sagde, han havde rent mel i posen ;) :D
Avatar billede norbert Nybegynder
22. maj 2004 - 10:07 #19
Eller også har han bare "læst" kommentarerne rigtigt :-)
Avatar billede freeman Nybegynder
22. maj 2004 - 10:08 #20
Det var nu heller ikke for at anklage, men bare for at gøre opmærksom på reglerne inden en anden ny bruger skulle føle sig fristet og opgive hans/hendes CD-key., og derfor udvidende gå imod reglerne..
Avatar billede norbert Nybegynder
22. maj 2004 - 10:10 #21
Yes - forstået :-)
Og så er der ingen grund til mere at tærske mere langhalm på det.
Ha' en god dag alle sammen.
Norbert :-)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
22. maj 2004 - 10:13 #22
Nej det er rigtig nok, men det var da alligevel sjovt at se hvor meget en linie kunne misforstås af begge parter.
og ja det ville jo heller ikke være så smart, hvis han kom til skrive "er det her cdkeyen xxx-xxxx-xxx" ;)
Avatar billede norbert Nybegynder
22. maj 2004 - 10:15 #23
:-)